|
Skal købe et gamer TV til min søn?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2016 kl. 17:36 |
Kære Forum,
Jeg er på udkik efter et godt gamer tv til min søn i størrelsen fra 32-40 tommer. Det må helst koste ca. 3.000 op til 4000. Forslag modtages gerne - tak Redigeret af geuken - 18-April-2016 kl. 17:37 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony har gerne en lav refreshrate for gamere, når de testes, så her er et bud på Sony KDL-32W705C eller Sony KDL-40W705C
Forgængeren Sony KDL42W705B blev testet til en lav refreshrate på kun 12 ms. Det hurtigste jeg har set i øvrigt for et tv. Se eventuelt nedenstående test side 3. Så er det lige, om 705C er sammenlignelig? http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-42w705b-review Her er et link til pricerunner.dk, hvor du kan klikke dig videre til aktuelle priser på W705C-serien. Bemærk, at W-serien er bedre end R-serierne, hvis du skulle kigge på de andre modeller, der er linket til. http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?man_id=25#loadGuide=1&s_2000000=32_40 En her på sitet købte tidligere i år Sony KDL-40W705C til et familiemedlem. Han gav 3.400-3.500 for det i Føtex eller Bilka, så der kan prisen måske komme ned igen. Eller der kan måske forhandles om prisen. Skal det være det lille tv, var det i Bilka helt nede i kr. 2.500 kort efter introduktionen sidste år. En pris, det ikke siden har været nede i mig bekendt. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusinde tak for hjælpen Jørgensen:!!!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |