recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal købe et gamer TV til min søn??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal købe et gamer TV til min søn??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal købe et gamer TV til min søn??
    Sendt: 18-April-2016 kl. 17:36
Kære Forum,

Jeg er på udkik efter et godt gamer tv til min søn i størrelsen fra 32-40 tommer. Det må helst koste ca. 3.000 op til 4000.

Forslag modtages gerne - tak

Redigeret af geuken - 18-April-2016 kl. 17:37
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2016 kl. 20:37
Sony har gerne en lav refreshrate for gamere, når de testes, så her er et bud på Sony KDL-32W705C eller Sony KDL-40W705C

Forgængeren Sony KDL42W705B blev testet til en lav refreshrate på kun 12 ms. Det hurtigste jeg har set i øvrigt for et tv. Se eventuelt nedenstående test side 3. Så er det lige, om 705C er sammenlignelig?

http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-42w705b-review

Her er et link til pricerunner.dk, hvor du kan klikke dig videre til aktuelle priser på W705C-serien. Bemærk, at W-serien er bedre end R-serierne, hvis du skulle kigge på de andre modeller, der er linket til.

http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?man_id=25#loadGuide=1&s_2000000=32_40

En her på sitet købte tidligere i år Sony KDL-40W705C til et familiemedlem. Han gav 3.400-3.500 for det i Føtex eller Bilka, så der kan prisen måske komme ned igen. Eller der kan måske forhandles om prisen.

Skal det være det lille tv, var det i Bilka helt nede i kr. 2.500 kort efter introduktionen sidste år. En pris, det ikke siden har været nede i mig bekendt.

Mvh. Jørgensen

Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 21:27
Tusinde tak for hjælpen Jørgensen:!!!!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu