recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal man købe et Pio krp 500a?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal man købe et Pio krp 500a?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Hvis man er ligeglad med smart tv, 3D osv, så vil jeg klart nappe et Pioneer. Jeg er stadig mega glad på 4 år for mit kuro :-)
Iøvrigt klares en evt. fejl på tv´et af min elektronik forsikring.
Desuden kan man for 500-1000kr få eksternt Smart-TV i form af en boks. Som ikke er forældet i løbet af et 1år som de indbyggede er.

Præcis! ....Og bortset fra det, hvem iblandt dem der køber så gode TV gider overhovedet at se på smart-tv's højst elendige kvalitet?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Hvis man er ligeglad med smart tv, 3D osv, så vil jeg klart nappe et Pioneer. Jeg er stadig mega glad på 4 år for mit kuro :-)
Desuden kan man for 500-1000kr få eksternt Smart-TV i form af en boks. Som ikke er forældet i løbet af et 1år som de indbyggede er.

Præcis! ....Og bortset fra det, hvem iblandt dem der køber så gode TV gider overhovedet at se på smart-tv's højst elendige kvalitet?
Kommer an på hvilken funktioner du tænker på. Synes f.x. mine digital billeder står godt på mit Pio via en ekstern box.
Til top
kokken32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2007
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kokken32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 18:08
Hvorfor ikke købe et Panasonic gt 50 samme billedkvalitet som vt 50
Ligger til 13600 kr
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Så er der så dem der gerne vil have et super fjernsyn når der skal ses Blu-Ray film, men også kan sætte pris på den convenience faktor der er involveret i lige hurtigt at sætte en serie igang på Netflix.. ;)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 19:55
Nu er vi jo meget forskellige mennesker, og som også værdsætter høj billedkvalitet. For mig er billedkvalitet og "Smart TV", ikke et enten eller - men et både - og.

Nu er jeg jo en godt og vel gammel (men glad) idiot, og går ikke ret meget op i streaming og alt det der. Faktisk fik jeg faktisk først øjnene op for streaming mulighederne, da jeg fik min Integra Receiver.

Men når pludren går på f.eks. VT50, så kan jeg altså nyde et overordentlig flot og lækkert billede, og jeg kan minsandten også tage min iPad, og via Bluetooth trådløst overfør f.eks. alle mine billeder, og se også disse i lækker billedkvalitet. Bevares, jeg har ikke behov for alle de sociale hjemmesider, de siger mig intet - men skulle jeg have lysten for disse sider, og meget andet, jamen så har jeg mulighederne, også via mit TVSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 22:05
Gad vide om diskussionen havde været den samme hvis det havde været Pioneer som havde produceret VT50 istedet for Panasonic, men billedkvaliteten og funktioner havde været nøjagtigt de samme...
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 22:27
Den fatter jeg overhovedet inta den der
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Den fatter jeg overhovedet inta den der
Jo da, det indlæg kan jeg skam godt forstå. Det handler formentlig om fordomme om Panasonic versus Pioneer, hvor mange stadig ser Pioneer som det optimale, og samtidig måske om dem der ikke helt har fået øje på udviklingen, og de muligheder der faktisk ligger ligger for rigtigt mange, hvor man både kan få et fremragende billede, samtidig med en masse yderligere muligheder.

Av, det fremstod vist også lidt kringlet, i mit forsøg på ikke at træde nogen over tæerne. Håber at du fik pointen alligevelSmile

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 09:34
På ren billedkvalitet er Pio KRP stadig bedre end Pana VT50.
50VT50:
Men fedt at det har indbygget DVB-S tuner i mit tilfælde.
Minus til 230 v plug der rager meget længere ud bag på end selve panaelet, det vil jeg kalde en ups.
Har ikke haft tid til at prøve de smart TV ting endnu.
Desuden er det da helt til grin at man ved kanalskift har det "folde" skift når det næste man ser er sort skærm inden den nye kanal er fanget. Det kan så slås fra, men alligevel.
Så ialt mange fine ting og lidt ligegyldigt gejl i VT50. Billedet er tæt på Pioneer KRP.
SVP03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 09:38
Nu da jeg har en dedikeret biograf.
Og i en anden tråd er et KRP500M lige solgt til 8 tkr.
Så kunne det tænkes at jeg vil sælge mit KRP 500A ISF af Otto.
Der er ikke vægbeslag eller fod med. A modellen er det med medie box ved siden af.
Fast pris 8500,-
SVP03
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Nu da jeg har en dedikeret biograf.
Og i en anden tråd er et KRP500M lige solgt til 8 tkr.
Så kunne det tænkes at jeg vil sælge mit KRP 500A ISF af Otto.
Der er ikke vægbeslag eller fod med. A modellen er det med medie box ved siden af.
Fast pris 8500,-

Det kunne da godt være interessant! Hvor i verden bor du?

BH,
Geuken
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 11:17
Kbh Vestegn
SVP03
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu