|
Skal man købe et Pio krp 500a? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Præcis! ....Og bortset fra det, hvem iblandt dem der køber så gode TV gider overhovedet at se på smart-tv's højst elendige kvalitet?
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
||
|
|||
![]() |
|||
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
||
Hvorfor ikke købe et Panasonic gt 50 samme billedkvalitet som vt 50
Ligger til 13600 kr
|
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Så er der så dem der gerne vil have et super fjernsyn når der skal ses Blu-Ray film, men også kan sætte pris på den convenience faktor der er involveret i lige hurtigt at sætte en serie igang på Netflix.. ;)
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Nu er vi jo meget forskellige mennesker, og som også værdsætter høj billedkvalitet. For mig er billedkvalitet og "Smart TV", ikke et enten eller - men et både - og.
Nu er jeg jo en godt og vel gammel (men glad) idiot, og går ikke ret meget op i streaming og alt det der. Faktisk fik jeg faktisk først øjnene op for streaming mulighederne, da jeg fik min Integra Receiver.
Men når pludren går på f.eks. VT50, så kan jeg altså nyde et overordentlig flot og lækkert billede, og jeg kan minsandten også tage min iPad, og via Bluetooth trådløst overfør f.eks. alle mine billeder, og se også disse i lækker billedkvalitet. Bevares, jeg har ikke behov for alle de sociale hjemmesider, de siger mig intet - men skulle jeg have lysten for disse sider, og meget andet, jamen så har jeg mulighederne, også via mit TV
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
||
Gad vide om diskussionen havde været den samme hvis det havde været Pioneer som havde produceret VT50 istedet for Panasonic, men billedkvaliteten og funktioner havde været nøjagtigt de samme...
|
|||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
||
Den fatter jeg overhovedet inta den der
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Av, det fremstod vist også lidt kringlet, i mit forsøg på ikke at træde nogen over tæerne. Håber at du fik pointen alligevel
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
||
På ren billedkvalitet er Pio KRP stadig bedre end Pana VT50.
50VT50:
Men fedt at det har indbygget DVB-S tuner i mit tilfælde.
Minus til 230 v plug der rager meget længere ud bag på end selve panaelet, det vil jeg kalde en ups.
Har ikke haft tid til at prøve de smart TV ting endnu.
Desuden er det da helt til grin at man ved kanalskift har det "folde" skift når det næste man ser er sort skærm inden den nye kanal er fanget. Det kan så slås fra, men alligevel.
Så ialt mange fine ting og lidt ligegyldigt gejl i VT50. Billedet er tæt på Pioneer KRP.
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
||
Nu da jeg har en dedikeret biograf.
Og i en anden tråd er et KRP500M lige solgt til 8 tkr.
Så kunne det tænkes at jeg vil sælge mit KRP 500A ISF af Otto.
Der er ikke vægbeslag eller fod med. A modellen er det med medie box ved siden af.
Fast pris 8500,-
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
||
Det kunne da godt være interessant! Hvor i verden bor du? BH, Geuken
|
|||
![]() |
|||
||
Kbh Vestegn
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |