recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal man selv lave nogle indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal man selv lave nogle indstillinger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pongolle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Emne: Skal man selv lave nogle indstillinger
    Sendt: 01-August-2007 kl. 15:30

Hey...

Jeg fik mit Pana pv70 i torsdags, og jeg har faktisk kørt konstant på det billed indstilling, der hedder "biograf", den er lidt dyster, men jeg syntes de 2 andre muligheder "dynamisk" og "normal" er lidt for skrigende i farven.

Men nu er det så jeg spørger, hvordan opsætter jeg mit billed, så jeg får det optimale ud af mit TV? har hørt så meget om dvd´er osv, men jeg er virkelig rookie på det her område, og vil selvfølgelig gerne have det bedste ud af mit TV? Hvad skal/kan jeg gøre?

På forhånd tak.

Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2007 kl. 15:43

I begyndelsen (ca. de første 200 timer) skal du nok køre med noget nedsatte indstillinger, for at minimere risikoen for Burn-in.

Men derefter er jeg også interesseret i nogle gode råd. Mit PV70 har snart kørt de 200 timer, og så vil jeg jo gerne sætte dem til de mest optimale indstillinger.

Jeg har prøvet for sjov med en lånt DVE, men det er over s-video via min computer, og der er farverne jo stærkt forvrængede. Derudover mente jeg at DVE'en var noget langsommelig at bruge til setup af 5 indstillinger (der jo i grunden ikke ret meget mere man kan stille på, medmindre man vil ind i servicemenuen)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu