|
|
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Forfatter | |||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() Sendt: 19-Januar-2008 kl. 22:45 |
||
Hej alle! Jeg er jo som mange andre en lykkelig ejer af en Toshiba XE1 maskine Skal man træde lidt på bremsen? Vente lidt, krigen er vel potentielt ovre om et halvt år? /Halsted |
|||
![]() |
|||
flakes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
personligt har jeg nærmest klodsbremset, mest pga de ret svage udmeldinger fra paramount og universal (hoved grunden til at jeg købte en hd dvd afspiller, i <3 focus features). diskene og afspillerne (7-9-13) vil jo virke i mange år fremover! så det kommer jo anpå hvorvidt du vil sidde med mange eller få udgivelser i et format der potentielt ikke vil blive understøttet i fremtidige afspillere (selv om jeg er sikker på at toshiba vil fortsætte med at understøtte hd dvd selv om blu-ray vinder).
nu må vi se, så længe der er ekslusive titler på begge sidder så er krigen langt fra overstået imo. |
|||
![]() |
|||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
||
Jeg er enig men er det ikke bare et spørgsmål om at de afventer salgstallene de næste 3-4 måneder inden Universal og Paramount trækker stikket ud og går neutrale? /Halsted |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Og jeg har ikke klodset - jeg har nemlig købt min EP 35 tilbage - YES |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
flakes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
jo, det burde man mene. men så længe markedet er så lille (jeg tror at største delen af de nuværende udgivelser har været direkte tab i sidste ende når man medregner marketing, encoding og restaurering etc) kan alt jo ske... der er så vidt jeg ved solgt omkring lige mange hd dvd og bluray-afspillere ~1 million hver og ca 6 millioner ps3 på verdens plan, med ca 7 millioner disk i alt. dvs, samtlige udgivelser har ikke en gang solgt hvad transformers på dvd solgte på EN uge (ca 8 millioner). toshiba har lige (i et ret desperat øjeblik imo) sat priserne ned på a30 og a35 modellerne (50 % på a30). hvornår er der nok afspillere på markedet til at studierne ikke kan ignorere dem? Redigeret af flakes - 19-Januar-2008 kl. 23:31 |
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Hvordan kan 2 studier ignorere alle de blu-ray afspillere der findes?
|
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
||
Gys, har du haft den solgt?? Hother dog... He he! Velkommen tilbage på "den synkende skude" |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Meget af selve krigen, går på statistik. Til eksempel angiver HD DVD selv nu, at de har 60% af markedet i Europa, indenfor afspillere. Det fremgår ikke - om de tæller PS3 og Xbox med. Men uanset hvad vi mener om den krig, så må vi nok indrette os på at: 1) Vi ved reelt ikke om Blu-ray vinder /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Gad vide hvad de afspillere så bliver brugt til? Så vidt jeg er informeret fører Blu-ray da stort på antallet af solgte film i europa!
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej Pede - ahh..jeg havde lige et par finansielle problemer efter mit køb af Onkyo TX-SR 605. Men da min køber satte den til salg igen, så købte jeg den tilbage igen. Sig mig - følger du slet ikke med??? Mit problem er jo egentligt, at jeg finder Toshiba´s afspillere som af super kvalitet -og jeg er ikke sikker på, at HD formatet er en synkende skude Redigeret af Hother - 20-Januar-2008 kl. 00:25 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
||
.. Hmmm, jeg var bortrejst i nogen dage og pludselig har Hother solgt sin ynglings afspiller???!! Jeg kan da heller ikke være væk et par dage før der udbryder anarki... Jeg tror også HD-DVD´s død er stærkt overdrevet..! |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
||
http://www.engadgethd.com/2008/01/18/nielsen-videoscan-high- def-market-share-for-week-ending-january/
Jeg syntes de tal taler deres tydelige sprog... Men mon ikke HD-DVD fan drengene går sammen og laver en "lad os alle købe HD-DVD film så alle tror det går godt" kampagne. ![]() |
|||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |