|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der skal fremkomme info i CAM-menuen, og det skal virke...
(uafhængigt om der modtages ok)
Det er et CAM modul fra Boxer viaccess 3.0, der anvendes?
Show CAM fortæller direkte om smart-card mangler eller er vendt på hovedet...
Vises teksten "Viaccess Access"?
Har 2 CAM-moduler til Boxer, det ene Technotrend t1500 og her skal man huske at medtage et modul under installationen.
Hauppauge nova er meget lig dette kort.
Det andet er terraTec kombinret med hauppauge winTV Usb-ci...
Modtageforholdene kan kontrolleres med Transedit, her vises også kvaliteten af modtagelsen (pakketab) Redigeret af avh - 13-Oktober-2011 kl. 11:30 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
det er dette cam jeg har købt:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=590474 nej vis Cam menuen er helt tom... øverste er der en kanp der står menu på--her sker der intet. nederste kan man taske en kode ind... aner ikke hvad det er for en kode? er det der problemet ligger? øøh den der med installation.. troede de tilvalg man tog mht kort.. er det ikke CI modulerne man vælger til? det er vel ikke CAM´s? Redigeret af mbm1 - 13-Oktober-2011 kl. 12:12 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
når ser nu min signalstyrke ligger på 97-100% så det spiller.
Så det er helt sikkert det med der der vis cam ting :( På det hauppauge ci modul ligner det et strømstik der sidder bagpå... Det skal ikke fødes med strøm vel? Det fulgte ikke nogen adapter med i hvertfald. Vi er enige om at der der boxer logo tekst på CAMét skal vende opad i CI-model ikke? Redigeret af mbm1 - 13-Oktober-2011 kl. 20:02 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Jeg prøver med denne forklaring:
BoXer CAM modul har en sort forside og hvid bagside
Chippen på smartcardet skal vende opad, altså samme vej som sorte forside...
Men som sagt hvis Ci-interface ikke virker, så melder den selv evt. fejl...
Er USB ci-interface med cam modul og TV-kort kædet sammen i hardwaremenuen i dvbviewer?
(altså kan cam-modulet udvælges til TV-kortet?) Redigeret af avh - 13-Oktober-2011 kl. 20:55 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
jaa ved satme ikke.... Har læst rundt på nettet at det bare skulle spille.
Fatter det simpelthen ikke.... Ved ikke om jeg skulle prøve med sådan ét kort her istedet: gider næsten bare ikke bruge 900kr hvis det kun kan bruges fuldt ud indtil 2012.
|
|
![]() |
|
![]() |
De to løsninger du har prøvet burde virke.. Dit ci-interface/cam kører delvis, når show cam ikke er greyed ud..
Men der skal være kommunikation til ci-interface/cam som virker (menu-knappen)
Er driver ok til Usb win ci-interface.. (device-listen)?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ja under windows 7 device manager ligger
Hauppauge WinTV-CI USB (11xxx) og i devices og printers er WinTV-CI-USB2 |
|
![]() |
|
![]() |
har lige prøvet at installere wintv som fulgte med ci modulet..
Den siger også "No CAM detected" men om det er CI modulet eller CAM modulet der fejler... Kan man vide det?
Redigeret af mbm1 - 13-Oktober-2011 kl. 21:46 |
|
![]() |
|
![]() |
Ci-interface kan også meddele hvis selve cam-modulet mangler...
(cam-modulet sidder vel rigtigt wintv ci-interface?)
Prøv evt. at skifte USB-port til ci-interface...
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har prøvet alle kombi-muligheder mht at vende både cam og boxerkort.
Det var det jeg mente med at cam modulet skulle have boxer logoen opad? Hvis Ci- interfacet ksn meddele der er noget galt.. hvilket det ikke gør... så er det vel Ci modulet der på en eller anden måde ikke registres
|
|
![]() |
|
![]() |
tror jeg må prøve med det der anysee combi kort istedet..
|
|
![]() |
|
![]() |
Har lavet nogle yderlig test med hauppauge USB winTV ci-interface..
( bla. fordi jeg har oplevet ustabiltet med terratec driver, som forøvigt kun er til Vista)
Skiftet driver til hauppauges windows 7 udgave...
Hauppauges driver synes enklere at installere, der er direkte program til formålet...
Usb-interface virker stadig med terratec TV-kort...
Det kan også bringes til at virke sammen med mit technotrend t1500 (ci-interface/cam fjernet)
Der står også i dvbviewers changelog at det skulle virke generelt i forhold til alle installeret TV-kort... Redigeret af avh - 25-Oktober-2011 kl. 09:24 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |