recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal vi have en billedtråd til Hifi ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal vi have en billedtråd til Hifi ?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal vi have en billedtråd til Hifi ?
    Sendt: 02-Juli-2012 kl. 07:53
Vi er med garanti en del stereo/hifi brugere på Recordere.

Vil det være idé med en billedsektion til at vise stereo-anlægget frem ? 

Hjemmebio-trådene egner sig ikke lige til formålet efter min personlige vurdering.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2012 kl. 08:18
Jeg synes at det er en rigtig go' idé...!

M.v.h.
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2012 kl. 20:06
Har altid godt kunne lide billeder :-)
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 02:27
Syn's det lyder som en rigtig god idé. Ku' evt. bruges som inspiration ifm. opsætning, placering o.lign.

So let it come. Thumbs Up
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Online
Point: 818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 15:33
Jeg syntes også det er en god ide. Thumbs Up 

carsten
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 08:39
Gik den i stå igen ?
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Tweaky Tweaky skrev:

Gik den i stå igen ?

Du ku' jo bare oprette tråden med billeder af dit eget grej, eller venter du på at andre gør det?
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1958
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 11:50
Der har været sådan en tråd før. Jeg er for doven til lige at finde den. Det er sjovt at se, og rart at alle billederne er i samme tråd, men det er totalt uoverskueligt og drukner i billeder man aldrig finder tilbage til hvis man vil det...
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Oprindeligt skrevet af Tweaky Tweaky skrev:

Gik den i stå igen ?

Du ku' jo bare oprette tråden med billeder af dit eget grej, eller venter du på at andre gør det?

Næhh...jeg venter ikke på andre. Jeg venter på Recordere Smile

Vi har et fora til hjemmebio billeder og jeg synes det er for surt, hvis vi kyler almindelige stereosetups ind i den sektion.

Alternativt kan de ligges inde under Hifi sektionen, men da den også indeholder almindelige spørgsmål til kategorien, så vil billedtråde også drukne der.

Derfor så var en decideret kategori til stereobilleder den oprindelige forespørgsel.

Men det kan være der er for lidt interesse i det herinde. Al den virak der er omkring telefoner fylder jo snart det hele Dead
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 13:53
Opret en tråd under Hi-fi, og bed efterfølgende Hummelmose på PM om at få den i "Opslag". Så vil den altid være øverst og ikke drukne. Så er det jo op til trådstarter selv at holde tråden til billeder udelukkende.

Redigeret af Kampus - 01-August-2012 kl. 13:55
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 14:55
Hej Alle

Nyt under-forum til HiFi:

Mit HiFi-grej

/Lars

Redigeret af Lars - 01-August-2012 kl. 14:55
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Nyt under-forum til HiFi:

Mit HiFi-grej

/Lars
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu