|
Skal vi have en billedtråd til Hifi ? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juli-2012 kl. 07:53 |
|
Vi er med garanti en del stereo/hifi brugere på Recordere.
Vil det være idé med en billedsektion til at vise stereo-anlægget frem ? Hjemmebio-trådene egner sig ikke lige til formålet efter min personlige vurdering.
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes at det er en rigtig go' idé...!
M.v.h.
|
||
Meier
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har altid godt kunne lide billeder :-)
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Syn's det lyder som en rigtig god idé. Ku' evt. bruges som inspiration ifm. opsætning, placering o.lign.
So let it come.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Online Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg syntes også det er en god ide.
carsten
|
||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gik den i stå igen ?
|
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du ku' jo bare oprette tråden med billeder af dit eget grej, eller venter du på at andre gør det? |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der har været sådan en tråd før. Jeg er for doven til lige at finde den. Det er sjovt at se, og rart at alle billederne er i samme tråd, men det er totalt uoverskueligt og drukner i billeder man aldrig finder tilbage til hvis man vil det...
|
||
Tweaky
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næhh...jeg venter ikke på andre. Jeg venter på Recordere
Vi har et fora til hjemmebio billeder og jeg synes det er for surt, hvis vi kyler almindelige stereosetups ind i den sektion.
Alternativt kan de ligges inde under Hifi sektionen, men da den også indeholder almindelige spørgsmål til kategorien, så vil billedtråde også drukne der.
Derfor så var en decideret kategori til stereobilleder den oprindelige forespørgsel.
Men det kan være der er for lidt interesse i det herinde. Al den virak der er omkring telefoner fylder jo snart det hele
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Opret en tråd under Hi-fi, og bed efterfølgende Hummelmose på PM om at få den i "Opslag". Så vil den altid være øverst og ikke drukne. Så er det jo op til trådstarter selv at holde tråden til billeder udelukkende.
Redigeret af Kampus - 01-August-2012 kl. 13:55 |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |