recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skandale af viasat !!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkandale af viasat !!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Emne: Skandale af viasat !!
    Sendt: 01-Februar-2009 kl. 13:56
Nu laver de en ny kanal og fandme om de ikke flytter noget af det de har sendt på 3+ over på denne nye kanal ( 3 puls ) de beholder bla. championliga på 3+ men de flytter landskampe over på den nye 3 puls og det gælder allerede fra marts med kampen Malta -dk. Os i antenneforeninger kan sgu da ikke bare lige få sådan en kanal, først skal vi have en afstemning osv.De kunne da i det mindste lave det sådan , at hvist vi kun ville se sport, så kunne vi købe den kanal, men de er jo så snedig at de blander det sammen så man tvinges til at købe alle deres kanaler. ØV ØV & ØV



Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 14:17

 

 Sker forsyningen fra You See, så kommer den i Grundpakken.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Sker forsyningen fra You See, så kommer den i Grundpakken.


Det tror jeg ikke du skal regne med. YouSee vil ikke have flere SD kanaler.
Mvh Hans
Til top
manthei Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 14:50
Ifølge nyheden på forsiden:

Citat:
TV 3 Puls bliver distribueret af Viasat til satellit-kunderne, ligesom den vil optræde gratis i Yousees grundpakke resten af 2009. Herefter flytter den til fuldpakken og får en pris på 6,95 kroner om måneden.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 14:51

 

 Jo det gør den, medmindre, at TVnyt fylder os med løgn. http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=17210

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 14:56
Fantastisk at vi nu skal til at se Formel1 med reklameafbrydelser....

...tilmed garanteret i lækker 4:3 letterbox
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Jo det gør den, medmindre, at TVnyt fylder os med løgn. http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=17210


Ufatteligt at vi igen skal have en ny voldskomprimreret kanal i 4:3, i bedste Viasat stil.

Gad vide hvilken klemme Viasat har på YouSee siden de hopper med på den galaj. Nu kommer der til at ligge endnu en analog kanal, som kunne have været brugt til 3 HD kanaler.
Mvh Hans
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 15:01
TV3 Puls overtager prøvekanalen frem til nytår, hvorefter den flytter til fuldpakken.
Citat fra Business.dk: TV 3 Puls bliver distribueret af Viasat til satellit-kunderne, ligesom den vil optræde gratis i Yousees grundpakke resten af 2009.
Herefter flytter den til fuldpakken og får en pris på 6,95 kroner om måneden. TV 3 forhandler desuden med andre distributører, der dog ikke omfatter
den nye spiller på TV-markedet, Boxer og Viasat-konkurrenten Canal Digital.
Kilde: http://www.business.dk/article/20090130/medier/90130075/
             
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 15:03

 

 Det er da godt, at man ikke længere betaler for det skrammel.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 00:26
Jeg syntes mine YouSee håndjern begynder at stramme lige rigeligt. Jeg gad godt jeg kunne sige det samme som Niels, men det kræver at jeg flytter, så det vil jeg da håbe kan ske inden 1-1-2010.

Der jeg syntes kæden hopper af er, at TV3 i forvejen har 2 kanaler, hvor der er alt for mange genudsendelser og et lidt under middel programudbud, i hvert fald efter min smag. Så jeg forstår slet ikke den nye kanal, de flytter lidt af det gode fra de eksisterende kanaler og så skal de have flere middelmådige programmer ind på de pladser der så bliver tomme, samtidig med at de skal have fyldt den øvrige programflade på den nye kanal og mig bekendt så har førstevalgs- og eksklusiv rettighederne ikke ændret sig.
Så det er i mine øjne bare en ny malkeko hvor annoncørerne presses yderligere ved at skulle betale til 3 kanaler og det samme skal kunderne, uden at der skal leveres et produkt der står i kontrast til udgiften.

Det er ligegyldigheder som den kanal der gør mig gladere for at Boxer ikke får TV3, så har man da i det mindste et sted at gå hen og slippe for den slags, vel at mærke hvis man kunne få sine håndjern af.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 01:33
Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

JSå jeg forstår slet ikke den nye kanal [...]


Det er ellers meget simpelt... Viasat har een og kun een mission i denne verden, nemlig at malke kunderne for alle deres penge. Det gør de ved at lancere nye kanaler, sætte priserne op med henvisning til dette, og når tilpas mange kunder er begyndt at betale for de nye kanaler, flyttes indholdet over til helt nye kanaler, som der kan kræves endnu flere penge for.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 03:22
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

JSå jeg forstår slet ikke den nye kanal [...]


Det er ellers meget simpelt... Viasat har een og kun een mission i denne verden, nemlig at malke kunderne for alle deres penge. Det gør de ved at lancere nye kanaler, sætte priserne op med henvisning til dette, og når tilpas mange kunder er begyndt at betale for de nye kanaler, flyttes indholdet over til helt nye kanaler, som der kan kræves endnu flere penge for.

YouSee hopper nu ganske godt med på konceptet, da adgang til HD pakken er bundet sammen med krav om fuldpakke. Der er intet til hinder for at de kan flytte HD kanalerne frekvensmæssigt ned, så de ikke længere er afhængige af fuldpakken, men det er jo også meget sjovere at proppe kanalerne ned i halsen på kunderne, når de reélt ikke har noget valg.

Ingen fuldpakke - Ingen HD pakke. Jo - De er skam dygtige, både Viasat og YouSee.
Mvh Hans
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu