recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skidt firmeware opdatering til Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkidt firmeware opdatering til Samsung

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas67 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juni-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Skidt firmeware opdatering til Samsung
    Sendt: 11-Juni-2010 kl. 09:06
Jeg har lige opdateret min firmware på mit samsung LE46B650 til ver. _3000 og har så senere erfaret at nu er der ingen vej tilbage til en ældre version. Samsung har nu låst muligheden for downgrad af firmware og lukket døren for SamyGo ( alt.software). SÅ TIL JER DER TÆNKER PÅ AT OPDATERE FIRMWARE PÅ JERES SAMSUNG ...PAS PÅ.

Der er stadig de samme problemer som der altid har været, som jeg kan se det, har de ikke løst noget somhelst med denne opgradering andet end at lukke døren for de overnævnte ting. SHAME ON YOU SAMSUNG......Angry

Jeg vil rigtig gerne høre om jeres erfaringer med firmware opdateringer..
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 09:38

Jeg tror desværre, det er den sidste firmware der kommer til deres B serie (2009) og dermed har de lukket for at ændre på den.

Til top
Thomas67 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juni-2010
Sted: DK
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 22:33
Det er tidligt at stoppe opdaterings mulighederne...... Og så unden at løse de væsenlige problemer der er..... De kunne sgu godt have fået ordnet 5.1/DTS passthrough og hvor er den wigdet app store.

Og er jeg virkelig den eneste der opdatere min firmware........Shocked
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 22:42
Den primære grund til opdateringerne til B/2009 serien har været kanal sortering og det var noget af en kamp at få dem på banen for at løse det lille problem, så hvor meget mere der sker er ikke let at vide. Der kom jo ikke engang opdateringer til A/2008 serien mht kanal sortering.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 05:37
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Den primære grund til opdateringerne til B/2009 serien har været kanal sortering og det var noget af en kamp at få dem på banen for at løse det lille problem, så hvor meget mere der sker er ikke let at vide. Der kom jo ikke engang opdateringer til A/2008 serien mht kanal sortering.

Det mest underlige var, at alle B/2009 EU modellerne godt kunne lave kanal sortering, men ikke de nordiske udgaver????
Min PS50B850 har kanal sortering, virket fra dag 1, mens den Danske udgave 855 ikke kunne - og først efter der kom en ny firmware, så kunne den også.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu