|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() Sendt: 10-Juli-2011 kl. 11:49 |
Uden at skulle gå for meget i detaljer, så har jeg dummet mig ret så kraftigt.
Lad os bare sige at jeg ikke var opmærksom på, at det sidder en slags anti-refleks/beskyttelsesfolie på forsiden af såden et PX-950N tv ![]() Derfor har jeg nu desværre et ret markant mærke i denne, hvorfor jeg gerne vil vide om det kan skiftes? Er der nogen som er bekendt med dette? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Mig bekendt, så er det en Antireflex Coating der er på, og den kan ikke udskiftes.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() |
Hvis du med coating mener den er sprøjtet på, så ved jeg ikke om det stemmer. Det ligner nemlig en slags tynd folie. Men jeg dummede mig i hvert fald, hvis den ikke kan skiftes!!
Den har været til reparation, kom hjem og jeg syntes det lignede tape-klister der var på, prøvede at fjerne det... dumt! Mere dumt er at jeg ikke opdagede at det faktisk var ødelagt under transporten, nu hvor det altså ikke bare kunne fjernes.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er en Coating der er lagt på ved fremstilling af panelet for at mindske reflekser/genskin, og er som skrevet ikke mig bekendt udskiftelig.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Helt iorden. Tak for input. Så må jeg leve med skidtet. Tvet fungerer jo også fint, det er bare det æstetiske i at sådan en stor fin glasfront, har noget der ligner en stor fed ridser.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Ved ikke om det kan skiftes, men du kan pille det af.
Læs mere her om en som kom til at gøre det. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=96678&title=lg-pk950n-drlig-start-og-sprgsml |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
![]() |
SUPER! Tak for hjælpen. Jeg vil lige prøve at skrive til ham. Godt husket!
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
det er "BARE" beskyttelses folie til glas fronten. Men det kan ikke anbefales at prøve og tage det af, det havde nær givet mig hjertestop...
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ser om ikke jeg kan leve med det, og ellers må jeg tage den "nær-død-oplevelse" med, og hive skidtet af.. Tak for input i hvert fald!
|
|
![]() |
|
![]() |
For at følge op på denne tråd, så kan jeg oplyse at den folie som sidder på skærmen er en "true black" farvefilm. Det den gør er at lukke det udefrakommende lys ude, og på den måde forstærker oplevelsen af den sorte farve.
Dette kan IKKE skiftes ifølge LG support
![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
lyder lidt som sol/sortfilm løsningen du får til bilruderne, måske kan du købe en ny film hos thansen.dk og så endda i din egen toninig procentvis
![]() |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
hmm har LG styr på deres ting ?? jeg fik afvide det kraftige folie KUN var til beskyttelse af Glasfronten ikke andet.. hvis det var TRUE BLACK filter så skulle det vel ikke være på PK760N også hvilket det er... Filter/foliet er også på de nye LG LED LE760 vi har fået i butikken i dag. Jeg vil gi dem ret i foliet kan fjerne reflektion af lys osv. så der ikke er nær så stor genskind i glasset, det er nok også det eneste jeg kan se forskel på |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |