recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift  af JVC projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkift af JVC projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Redford Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2011
Sted: Gentofte
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Skift af JVC projektor
    Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 09:02

Er der nogen der kan fortælle mig om, jeg kan vinde noget ved at skifte min Jvc HD350 til Jvc HD950?

Har selvfølgelig læst at der er forskel, men er det kun marginalt. Eller er det noget alm. dødelige fgor noget ud af?
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 09:20
Så vidt jeg kan forstå, så er der kæmpestor forskel på X3 og X9 (som er de modeller, der kom lige efter HD350 og HD950), så mon ikke det også er gældende på de to modeller. Der er en ny serie på vej med X30, X70 og X90, så alt efter hvad det koster dig at skifte til HD950 er det vel næsten mere interessant at vide, hvor stor forskel der er på den gamle HD950 og den nye X30...
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 471
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Redford Redford skrev:

Er der nogen der kan fortælle mig om, jeg kan vinde noget ved at skifte min Jvc HD350 til Jvc HD950?

Har selvfølgelig læst at der er forskel, men er det kun marginalt. Eller er det noget alm. dødelige fgor noget ud af?

Som jeg har læst mig til så bliver den skarpere, bedre farver og endnu dybere sort. Såfremt du kan få en god deal på den er det formodentlig det værd.

Afhængig af dit budget, vurdér de nye x7 og x9 med e-shift psuedo 4k - de virker seje!
Til top
Redford Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2011
Sted: Gentofte
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 10:13
Jeg har fået en rigtig god pris på 950 eren og 3D intresserer mig ikke sønderligt. Har i øvrigt hørt at X7( som jeg også har fået et godt tilbud på) kan have lidt problemer med lyset.
Ved i om X7 eren er bedre på 2d siden end 950 eren?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu