recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift af polariseret glas i projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skift af polariseret glas i projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goAMinD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skift af polariseret glas i projektor
    Sendt: 05-November-2013 kl. 14:45
Hej,

Jeg har konstateret, efter nøjsom adskillelse af min Sanyo PLV-Z700, at det blå polariserede glas filter er varmeskadet og skal skiftes. Jeg har haft glasset helt ude af projekteren for at bekræfte dette. Jeg vil helt sikkert selv kunne udføre reparationen, men jeg mangler en kontakt der kan levere reservedele. Nogen der har kontakter eller ved hvem der kan være leveringsdygtige? 

Jeg har søgt meget på nettet og kan finde producent stumper i udlandet, men der oplyses begrænset online, hvad man specifikt får leveret.

Redigeret af goAMinD - 05-November-2013 kl. 14:57
Blu-ray
Film
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 15:24
Er projektoren købt hos en radio- TV-forretning, så prøv at spørg efter reservedele her. Det kunne jo være, de kan få det hjem.
Til top
larsl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 16:55
Hvad med de her:

(Jeg har ikke handlet hos dem,  men har selv en Z3000 hvor jeg overvejer om det kan betale sig at reparere den.)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu