recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift blæser i Infocus - muligt??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkift blæser i Infocus - muligt??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Emne: Skift blæser i Infocus - muligt??
    Sendt: 10-September-2008 kl. 23:17

Hej Alle

Jeg har købt min en brugt Infocus IN72. Jeg syntes dog at blæseren larmer utroligt meget. Så jeg tænkte på om der er nogen som har prøvet at skifte en blæser i en PJ til en mere lydløs version? Man kan jo få nogle rigtige gode/lyddøde blæsere fra div pc producenter!

hvad siger i? er det dumt at prøve eller er der nogen som har prøvet??

Ser frem til en masse gode ide'r

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2008 kl. 19:44
Tja, åben den inden for at se hvilken blæser der er deri i forvejen - du ender jo måske med en overophedet projektor hvis du vælger en blæser som ikke flytter nok luft.

Når det så er sagt, så er der forskel på blæsere, og det ER muligt at finde et alternativ.
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2008 kl. 12:12

Er det noget som du har prøvet at skifte?
Jeg har lige haft den åbnet og der er standart 60mm blæsere i. Det eneste som kan blive et lille problem er stikket hvorfra den får strøm. Det er ikke lige et std. computer stik.. Men der kan jo klippes og klistres

Er der nogen som kan anbefale en rigtig god lydløs plæser på 60mm som  kan flytte luft

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2008 kl. 20:08
Hej søren

Jeg har ikke en projektor selv - men en blæser er jo bare et simpelt køleelement. Den skal jo bare have strøm - så virker den som den skal.

Jeg ville nok prøve at se om du kan få plads til en 80 mm - det er svært at finde en 60mm som kan benyttes - som også opfylder dit ønske om svag lyd fra blæsere.

Hvordan får den strøm? - hvor mange ledninger? - Hvor mange volt og ampere trækker den nuværende?
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2008 kl. 08:28

Hej

Jeg kan ikke placere 2x 80mm blæsere i kabinettet! Efter jeg har haft den samlet igen siger den ikke så meget som før. Trot at der har sat noget i klemme!! Så som det er nu holder jeg snitterne væk

Ellers mange tak for hjælpen

Søren Bundgaard

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu