|
skift fra android til i-phone |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2013 kl. 10:25 |
Hej,
jeg er i overvejelse om at skifte til apple verdenen, mest af hensyn til at få noget enkelt og stabilt streaming til mit surround anlæg og til tv. Jeg er jo vant til bruge gmail incl. kalender og kontaktpersoner og google drev. Fungerer det også i apple verdenen ? mvh |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mail og kalender gør ret smertefrit. Kontaktpersoner er bedre fra Apples eget system (iCloud).
Klaus |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Du kan ikke gruppere dem i gmail og få grupperne med over på en iPhone. Det kan du i icloud.
Jeg har cirka 400 kontakter i min telefon, men har inddelt dem i grupper (arbejde, venner, kunder osv), det virker ikke fra gmail. Men så gør man bare sådan her:http://moppe.dk/gmc2icc.html Klaus Redigeret af KlausDM - 11-September-2013 kl. 12:37 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
De grupper jeg har i gmail, bliver da overført til min Samsung Galaxy S3
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Hehe det må da være en joke? skifte fra Android til apple? haha :)
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Jeg kører kontakter, kalender og påmindelser på min iPhone via min Google konto. Mest fordi jeg ofte skifter mellem iPhone og Android. Det fungerer fint.
|
|
![]() |
|
Nu kører den næppe iOS.... Klaus |
|
![]() |
|
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
Tak...lyder godt, så er der et problem mindre :-) Får du også grupperne vist ? Redigeret af perf - 11-September-2013 kl. 12:43 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
Tjah, nogen skifter den ene vej, andre skifter den anden vej. Det afhænger, som altid, af ens personlige behov og ønsker. Jeg har svært ved at få øje på joken... |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Det er da vist ikke, den største joke. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og en tragedie den anden vej ;-D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |