|
skift fra android til i-phone |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Don't give in to the dark side...
|
||
![]() |
||
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
|
Jeg skifter helt sikekrt også over til iPhone 5S. Har i et par år nu haft Galaxy S2, og kan bare konstatere, at iPhones er bedre telefoner.
Naturligvis min mening. Har ikke travlt med at nedgøre andre, der foretager andre valg. |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
|
Vel ikke rimeligt, at sammenligne med en Samsung
![]() |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
|
Kontaktpersoner fra Gmail fungere super.
Kalenderen hvis du bruger googles, virker også sådan nogenlunde på apple. Det er først et problem hvis du har kalenderdeling. Det er så de kalendere som andre deler med dig, som ikke rigtig vil komme frem. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Vi deler Gmail kalendre herhjemme. På 2 pads og 2 phones og en wildfire, er begge kalendre installeret og det går ret fint.
Klaus Redigeret af KlausDM - 11-September-2013 kl. 19:05 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
|
Kig her
http://readwrite.com/2012/03/20/how_to_be_a_happy_gmail_user_on_iphone_or_ipad#awesm=~oh9sO4KiEs1ka2 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
|
Herligt at der er nogen der har en løsning på "problemet". det vil jeg da lige prøve. Lige nu har jeg kørt et ekstra kalender program. til at se de delte kalendere, men det er jo nemmere at samle det et sted.
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|
Nej, ikke sidst jeg checkede :-), men aner ikke hvordan på en iphone, hmm, fik vel ikke læst trådstarters spørgsmål ordentligt går jeg ud fra...
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
|
tak for tilbagemeldinger.
I første omgang er jeg startet med apple tv og Ipad...og så afventer jeg lige tlf. udskiftning til de ny telefoner er landet i DK mvh. Redigeret af perf - 16-September-2013 kl. 14:06 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |