|
Skift fra home trio til yousee? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rettelse: TV3+ HD er egentligt i Mellempakken. TV3 er, (ganske officielt), i Grundpakken.
Redigeret af turbo2 - 29-December-2011 kl. 18:08 |
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa.
Som jeg ser det er der fordele og ulemper ved begge. Fordele ved Yousee: Super god hastighed på nettet, den er garanteret og du falder ikke i hastighed når du bruger TV. Derudover er billedet langt bedre, hvis du spørger mig. Bedre HD udvalg og kanaler generelt. Fordele ved Home Trio: Super lækker TV boks, der giver et rigtigt rigtigt rigtigt hurtigt interface. Den kan derudover også optage 2 TV strømme, hvilket Yousee ikke kan. Dog er du hægtet af på Internettet, da det kun er en sølle ADSL forbindelse der begrænses når du ser tv. Hvis jeg var dig ville jeg vælge Yousee, glæde mig over det lækre Internet og gode kanaler samt kvalitet. Men du skal nok vende dig til den Boks der følger med. Den er RINGE i forhold til den som Home Trio levere. Drøm: Internet fra Yousee, TV fra Home Trio, Signal kvaliteten fra Yousee. Så var vi godt kørende.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ej forglemme du får yousee webtv med når du har deres internet, sådan du kan se tv via computeren i andre rum bare der er trådløs forbindelse.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
FrannerDK
Bruger Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den skalp har Home Trio også
|
|
Anders_itu
Bruger Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du mulighed for yousse ville jeg klart vælge dette over home trio. Det er et mere fleksibelt system, især hvis du har flere tv på.
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor finder man egentligt prisen for kortgebyret Har TÅGET forvildet rundt på YouSee.dk, og ikke kunnet finde det nogen steder? Mener, at YouSee's pris for kortgebyret var det halve af, hvad andre kunne tilbyde.
Kunne egentligt godt tænke mig at få Viasat Nature/Crime og Viasat Explorer, efter at have set et par udsendelser herfra...
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vil have tillægs kanaler (Minimum 4) så køber du kortet for en engangsbeløb og betaler så kun efterfølgende for kanalerne, skal du have Arkiv, Start forfra M.V. så koster det vist stadig Kr. 30/måned. (kan kun bruges i You See modtageren).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Kapring afsluttet! Ny tråd om mit emne oprettet her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=106018&PID=1075854#1075854 Redigeret af turbo2 - 01-Januar-2012 kl. 10:14 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |