|
skift fra MCE til smart TV ? |
Besvar |
Forfatter | |
Niels Chr
Bruger Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Maj-2012 kl. 00:18 |
hej har pt windows MCE med ekstern forstærker og en 32" monitor.
Det har jeg været rigtig glad for i mange år og fordelen har været at man nemt kan opgradere enkelte dele hvis/når behovet opstår, samt at der løbende er sket forbedringer på software delen. Internet explore køre jo også 100% og man har alle muligheder ift. tilbehør på USB stkket. (tastatur / mus /fjernbetjening) anyway harddsken er gået og monitoren på 32" er lidt bette så noget skal ske. Mit indtryk er dog at i dag er at de fleste smart TV nået op på samme nivau og produkterne efterhånden er færdig modnede... Da jeg ikke selv har den store erfaring i hvor langt "rgtige" tv er kommet, er jeg lidt i tvvl om jeg nu skal skifte til et "rigtigt" tv eller om jeg vil komme tl at savne mit MCE pt. er jeg glad for funktionerne og betjeningen i MCE som abslut har en høj WAF og ungerne syntes også betjening er nem de er ekstrem glad for at optage live TV (bruger det dagligt) og her er det vigtigt at optagelserne pressenteres med program informationer (navn og optageses tidspunkt) og pre-view - gør det det på de smart TV som man har i dag ? jeg er absolut ikke interesseret i en "app store" hvor man konstant opfordres til at købe/leje film eller andet - min xbox har rigeligt af den slags (usmageligt) - på xboksen har jeg disabled live adgang af samme årsag. håber ikke det er tilfældet på de nye smart tv noget som jeg godt kunne tænke mg ved et kommende TV er at jeg stadig har eksterne højtalere da jeg bruger det som primær musik kilde i stuen - pt. har jeg 2.1 lyd - findes der et TV som understøtter det ? - fordelen ved MCE er jo at der understøttes en hvilken som hest kombination af højtalere op til 7.1, men det kan jeg vel ikke forvente ved et "rigtigt" TV jeg vil også foretrække at kunne slippe for min ekstern forstærker så findes der et TV med indbygget forstærker til at trække passive højtalere ? eller har de kun mini jack/linje ud |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |