recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift fra Panasonic plasma til Panasonic led
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skift fra Panasonic plasma til Panasonic led

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Joesmith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juni-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Joesmith Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skift fra Panasonic plasma til Panasonic led
    Sendt: 30-December-2021 kl. 21:59
Hej.

Jeg har et Panasonic plasma-tv TH-42PX80E, som jeg har været glad for i en del år, men har nu fået et tilbud om at bytte med et Panasonic TX-49HX900 led. Jeg er i tvivl: jeg får en lidt større skærm og generelt et nyere tv, men jeg har hørt fra mit lokale Panasoniccenter, at jeg bør være glad for mit plasma-tv og afvente bedre led-teknologi.
Kan nogen her give mig et (afgørende) godt argument for at skifte?

Mvh Joe
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2021 kl. 22:19
ja dit plasma var godt for 10-15år siden. Dog ikke på højde med de efterfølgende modeller.

Det er meget langt fra nutidens standard. Køb et oled hvis du vil have top billede kvalitet.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2021 kl. 23:58
Oprindeligt skrevet af Joesmith Joesmith skrev:

Hej.

Jeg har et Panasonic plasma-tv TH-42PX80E, som jeg har været glad for i en del år, men har nu fået et tilbud om at bytte med et Panasonic TX-49HX900 led. Jeg er i tvivl: jeg får en lidt større skærm og generelt et nyere tv, men jeg har hørt fra mit lokale Panasoniccenter, at jeg bør være glad for mit plasma-tv og afvente bedre led-teknologi.
Kan nogen her give mig et (afgørende) godt argument for at skifte?

Mvh Joe
Jeg gik fra Panasonic VT20 til en LED, godt nok en Samsung. Den var jeg ikke tilfreds med og solgte den inden for et år. Så jeg vil anbefale dig at kigge på OLED når du kommer fra plasma 
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2021 kl. 00:57
Oprindeligt skrevet af Joesmith Joesmith skrev:

Hej.

Jeg har et Panasonic plasma-tv TH-42PX80E, som jeg har været glad for i en del år, men har nu fået et tilbud om at bytte med et Panasonic TX-49HX900 led. Jeg er i tvivl: jeg får en lidt større skærm og generelt et nyere tv, men jeg har hørt fra mit lokale Panasoniccenter, at jeg bør være glad for mit plasma-tv og afvente bedre led-teknologi.
Kan nogen her give mig et (afgørende) godt argument for at skifte?

Mvh Joe


Har du mulighed for at se tv’et ?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2021 kl. 10:51
Jeg tror at trådstarter skal få en sludder med sit Panasonic Center om tilbud på et OLED TV.

Selvom jeg er fan-boy af Panasonic, så har jeg aldrig været den store tilhænger af LED.

Men du bør jo dømme efter selvsyn, og hvilket billede som du synes bedst om.

Pøj pøj med sagen.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2021 kl. 14:11
Hvis du kan finde plads til et par tommer mere, har LG 55C1 været på tilbud til omkring 6,5k flere gange på det seneste.... 
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2021 kl. 17:24
Du kan få et Panasonic OLED TV TX-55HZ1000E til 6295kr.

Redigeret af katbird - 31-December-2021 kl. 17:27
Til top
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2022 kl. 13:17
Er opløsnningen ikke kun 720P på den model?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2022 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af Enerneslo Enerneslo skrev:

Er opløsnningen ikke kun 720P på den model?

4K er lidt mere end 720p
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2022 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Enerneslo Enerneslo skrev:

Er opløsnningen ikke kun 720P på den model?


WTF
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2022 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af Enerneslo Enerneslo skrev:

Er opløsnningen ikke kun 720P på den model?
Det var for mange mange år siden noget man kaldte for HD Ready.

For stadigvæk mange år siden fik Full HD 1080p

Og vel i snart 10 år har vi haft 2160p også kaldet 4k
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2022 kl. 16:29
Det er vel TH-42PX80E der menes. Det er på 720p Smile
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu