|
skift til yousee bredbånd, sløjfedåse! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2013 kl. 19:56 |
Hejsa
Jeg overvejer at skifte mit internet fra fullrate ud med Yousee. Men mit kabel tv, hvor det kommer ind i huset, går igennem en sløjfedåse, videre til mit loft, hvor jeg har fordeler/forstærker mv. (samme sted jeg har monteret netkabler mv.). Men når/hvis jeg skifter til yousee, så ved jeg godt jeg skal montere sådan en her på loftet.. (da det er der netværket skal fordeles fra) Men skal jeg gøre noget ved første antenne stik i huset? for jeg syntes ikke jeg kan se nogle af dem med sløjfe, til dem med returvej til data...
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Umiddelbart vil du skulle skifte den første dåse; måske med denne: http://www.wattoo.dk/freja-slutdaase-r-tv-da-mm8-65d-g-0987033381. Ellers vil returvejen ikke køre, som du selv er ude i.
Redigeret af Gun - 09-Marts-2013 kl. 14:38 |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heyyy tak for link :)Har sku ikke kunnet finde sådan en i sløjfe
![]() så køber en sløjfe og en slut. så er det delt inden min forstærker kommer på :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |