|
Skifte fra 50 plasma til 55 OLED |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke lige hjemme før senere så måler jeg lige helt
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Jeg sidder 2,7m fra 86" og kunne aldrig finde på at rykke længere væk
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Fra et TV der viser SD materiale? |
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Jeg tror slet ikke jeg har adgang til sd materiale. Det er 720p,1080i,1080p
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Derfor ![]() Med en film i cinemascope format, vil jeg godt kunne bruge dine 86" ![]() Redigeret af Kampus - 04-December-2016 kl. 16:12 |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Vi sidder ca. 3m og 30 cm hvis tvet skal stå hvor det står nu.
|
|
![]() |
|
Og jeg har 3,70 m, har lige målt, så ikke så stor forskel til din placering. Så go for 65", du vænner dig lynhurtigt til den ![]() |
|
![]() |
|
Jeg kunne sagtens vende mig til det men det er nok kæresten der skal overtales. Hun håbede på at jeg havde fundet ud af at 55 var for meget lol. Sagde hun i dag
|
|
![]() |
|
Man vender sig meget hurtigt til en stor skærm, da jeg fik min første 50" tænkte jeg, hold da op! nu har jeg 86" i biografen, og de 55" i stuen ligner et camping tv.
|
|
|
|
![]() |
|
Du køber et 65" og siger det er den nye standard for 55" ![]() Hun vænner sig til det og vender sig forhåbentlig ikke væk fra dig ![]() |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Go for 65"
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19648 |
Hvad så, hvis fjernsynet ikke kommer ned i den pris du ønsker?
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |