|
Skifte fra 50 plasma til 55 OLED |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bent@ Hvis mange har samme opfattelse, så er der nok noget om det
![]() Hyg dig med dit 55" med god billedkvalitet. Jeg fortrækker mit 65" med exellent god billedkvalitet, selv på DR2 ![]() |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Tak Kampus. Du er velkommen til at kigge forbi, så du kan blive en af de rettroende og overbeviste 😉 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19648 |
Nej........ Klaus |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Jeg tror jeg venter.
Vi var i elgiganten i dag og se den. Kæresten kunne godt lide billedet og selvom hun synes 65 var stort er det vidst ikke så slemt. Tak for alle jeres input. Det gode gamle v10 må lige tage et år mere 👍💪👌 |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg gik selv for 60" Pioneer Plasma til 65" LG OLED E6V, størrelsen gav da kun et lille løft, men selv billede oplevelsen gav et markant løft, for mig måtte det godt have været endnu større, sidder ca.3.9m fra skærmen. Desværre koster en 77" E6G 200k, og det er sgu mange penge.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Jo, hvis fallos er af ringe størrelse, så er der ofte behov for at imponere på anden måde.😉
Og kvinderne har som regel ikke samme behov for et større TV, mens mandens ego kan lide af denne indstilling. Det samme er i øvrigt karakteristisk, hvis man ikke har mange midler: Udadtil skal det se stort, rigt og imponerende ud. Her befinder luksusfældefolket sig. At imponere andre fremgår humoristisk, men også sandt i serien: "Fint skal det være." Nogle har dog gjort sig fortjent ved at yde, før de nyder😁 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Ahva:p
Jeg køber 65 for vores skyld :p |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Bare rolig Chessr, Bent har en anden tilgang til forbrugsgoder, jo mindre des bedre. Det må være et værre pillearbejde
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Det var dog den værste gang generaliserende vrøvl og fordomme jeg længe har læst herinde....
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7183 |
Køber heldigvis tv for egen nydelse. Har passer 65" helt fint lige nu.
Når jeg har venner på,besøg ser vi ikke tv . |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |