|
Skifte internetudbyder. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2013 kl. 18:27 |
Hej.
Jeg har pt Waoo som udbyder. Men da det stiger 21 kr. i måneden vil jeg afmelde det. Har tænkt mig at få Stofa, da jeg også har den som tv udbyder. Hvad er jeres erfaringer med Stofa? Lige en sidste ting. Er det svært mht. routeropsætning når jeg skal skifte udbyder. Har en Asus NT56U.? mvh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som mange andre har skrevet, så er Stofa bredbånd helt stabilt, når du bestiller det, så får du en router/modem fra dem. Der skal være Returvej i din Kabelinstallation, og Data udtag i vægdåsen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Kan jeg ikke beholde den router jeg har?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hver udbyder bruger deres egen. Tilhører som ofte udbyderen og skal afleveres ved abonnement ophør. Stofa bruger Kabel TV, det er derfor et Kabelmodem/Router du skal bruge. Redigeret af Radiomanden - 27-Marts-2013 kl. 18:47 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Takker.
Så tror jeg lige jeg overvejer skiftet en gang til. |
|
![]() |
|
Routeren har et navn f.eks G6HAj67 det leder du efter, og når det kommer op i listen og du vælger tilslut, indtastes den adgangskode som er på den, og du er kørende. |
|
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
21 kr. om måneden? ![]() Hvad er prisforskellen med den forbindelse du har hos Waoo nu og den tilsvarende hos Stofa? Jeg ville glædeligt betale 21 kr. mere om måneden for at få fiber. Selvom min Yousee forbindelse snildt kan køre 100 mbit, kører fiber bare så meget bedre.
|
|
![]() |
|
Problemet er at jeg har en NAS server kørende.
Og aner ikke hvordan denne opsættes i Stofa's router. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Jo, selvfølgelig kan du det. Så sættes Stofas boks bare op som modem. Det gør man på "min side" på Stofa.dk. Jeg har Stofa, og bruger min egen router. Redigeret af Brixen - 27-Marts-2013 kl. 19:52 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Du kan naturligvis have din efen router på alle internetforbindelser.
At du vil skifte fra fiber til coax forstår jeg dog ikke. Du må kunne spare en del :-) men du har jo fiberen inde så du har altid mulighed for at skifte tilbage. BS
|
|
![]() |
|
Lige nu har jeg en 15/15 der kommer til at koste 220 kr.
Hos Stofa kan jeg få en 20/4 til 189 kr. Jeg har ikke noget at bruge oploadet til. Ved godt at jeg ikke sparer meget. Men en prisstigning på 10 % er vildt overdrevet. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Er du helt sikker på at du ikke har noget at bruge uploadet på? Du skriver jo at du har en nas siddende på og en opsætning sf router. Når man henter fra nas fra internettet, så er det jo upload der benyttes og ikke download. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |