|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Settemand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 11-August-2007 kl. 15:47 |
Hej. Jeg har et lille netværk hvor jeg har to laptops tilsluttet et Wireless AP. Det giver nogle gange lidt problemer og jeg mistænker at det er pga. interferrence. (Idet jeg bor i en bebyggelse hvor man kan se at der er Maaaaaange AP's rundt omkring.) Jeg vil prøve at flytte til en anden kanal og det er intet problem i AP'et og heller ikke i min egen laptop som bruger WinXP pro, men i konens laptop som bruger WinXP Home kan jeg ikke finde frem til hvor jeg skifter kanalen?????? (Det virker ikke som om den har de samme instillingsmuligheder som i min egen) |
|
#
|
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Hej Settemand. Jeg bruger også XP home og har også været nød til at skifte kanal pga. af interfeffence fra andre netværk. Jeg instillede heller ikke nogen kanal, vil tro at den automatisk finder kanalen, når bare SSIDen og krypteringen er rigtig. Hvis der er mange netværk i nærheden, kan du bl.a. se hvilke kanaler andre bruger ved hjæp af netstumbler , og så bruge nogle af de andre. |
|
PV
|
|
![]() |
|
Settemand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hej Vendel. Tak det lader til at virke. Jeg prøvede Netstumbler og det lader til at der er interferrence på alle kanaler men "færrest" på kanal 1, så nu prøver vi den |
|
#
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |