|
skifte netudbyder - hvad så med mail |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger samme mail som jeg bruge for 10-12 år siden, selvom jeg har skifter internet udbyder flere gange.
Man skal jo bare ændre SMTP serveren i mailopsætning. Jeg har ALTID kunne modtage mails på min bærbare, uanset hvilket net jeg var på. Det der er træls, er at man skal ændre SMTP for at kunne sende. Dette taler for at bruge web-mail istedet - synes bare det er nemmere (og pænere) med outlook - men det er jo en smagssag. Fordelen ved web-mail, er at den kan nåes/bruges alle steder fra - men den kræver jo internet adgang for at kunne læse de modtagne mails
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Som tidligere skrevet så opsætter man bare sin Webmail i sit foretrukne Mailprogram. Det virker uanset hvor man er, bare der er en forbindelse. Det gør en hver anden Mail adresse også. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Al læsning af modtagne mails kræver vel internetadgang??? Eller er der noget jeg har overset?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Nej, man kan gemme en e-mail lokalt.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
men skal jo stadig hentes via net
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Til trådstarter : bennyfrom.dk domænet er ledigt. Koster ca en hund om året. Den har du så til evig tid, uanset hvilken ISP du nu skifter til. J Redigeret af Jwin - 11-April-2013 kl. 18:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |