|
Skifte Refresh rate / Hz |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Cartman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2011 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2011 kl. 12:22 |
Hejsa.
Jeg har det problem, at når jeg er inde i xbmc og vil se en film i en .mkv kontainer med 24 fps, ville jeg gerne at den selv skifter skærmen til 24 hz. Det gør den ikke. Er det muligt at lave en batch fil, der kan skifte dette for mig? Findes der et addon til xbmc? Er modtagelig for alle løsninger, bare jeg ikke selv skal ud på skrivebordet for at skifte hz. /Cartman
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
system > video > playback > adjust display refreshrate to match video
|
|
![]() |
|
Cartman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2011 Status: Offline Point: 55 |
Jeps - den er sat til, men den skifter ikke, mærkeligt nok :(
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
hvad processor, chipset og grafik kort har du? mener at have læst at hvis det er intel skal UAC slået fra i windows 7 ellers virker det ikke ordenligt
|
|
![]() |
|
Det er en i3-2100T, på et Asus P8H67. Og jeg bruger den indbyggede grafikchip i i3'eren
ps. UAC er slået fra
![]() Redigeret af Cartman - 27-Juli-2011 kl. 13:37 |
|
![]() |
|
hmmm. ja så ved jeg det heller ikke.
|
|
![]() |
|
Findes der mon et program, der kan lave en keyboard genvej til at skifte rate? jeg har ikke kunnet findet noget, men måske nogle herinde kendte til et program :)
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeps. Når jeg kører 1920x1080@24hz kører mine film flydende.
Jeg søger bare en måde, hvorpå jeg kan skifte mellem 60/24 hz, uden at skulle bruge højreklikke for at finde grafikkegenskaber osv. på desktop. |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Sjov lille sommerudfordring. Jeg laver lige et lille program som kan skifte via en genvej
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
det findes allerede...http://www.entechtaiwan.com/util/multires.shtm |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Damn, men det var nu let at lave programmet. Den her er dog en lidt simplere/nemmere udgave.
UPDATE: programmet er flyttet her til http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=99720&PID=1013782&title=skifte-refresh-rate-hz#1013782
Redigeret af michael9000 - 30-Juli-2011 kl. 11:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |