|
Skifte Refresh rate / Hz |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Cartman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2011 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kan dog ikke vælge de rigtige refresh rater heri :) @michael9000 Kan du lave en .exe, der skifter til 1920x1080@24Hz og én, der skifter til 1920x1080@60 Hz Det ville være let at putte min remote til at eksekvere disse to "programmer" /Cartman < ="utf-8">
Redigeret af Cartman - 27-Juli-2011 kl. 17:58 |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
||
multires.exe /1:1920,1080,32,24 multires.exe /1:1920,1080,32,50 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
Cartman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2011 Status: Offline Point: 55 |
||
lol.
"windows kan ikke finde multires.exe. Krontroller, at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen"
det er installeret på det eneste drev, pcen har, nemlig c-drevet. |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
||
Men altså.....du skal jo køre programmet fra den folder som det ligger i..... du kan ikke bare skrive mulitires.exe.... Med mindre du har pillet ved environment variables i windows.... Redigeret af Patriarken - 27-Juli-2011 kl. 19:25 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
||
så fik jeg lavet en bat, der skifter til 60 hz.
Lavede på samme måde en til 24 hz, den virker dog ikke, da jeg i programmet kun kan se følgende 3 rates : 50, 59 & 60 Hz ... Kan hvordan kan det mon være
|
|||
![]() |
|||
kreidel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 12 |
||
Du kan også prøve det her:
|
|||
![]() |
|||
kreidel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 12 |
||
Nå ja, og så er der den detalje, at Intels grafikimplementeringer faktisk ikke kan køre de 23,97 Hz, som bluray materiale normalt er i - jeg mener den går til 24 Hz, som jo er tæt på, men alligevel lidt fra.
Jeg har dog aldrig selv været i stand til at se det "hak", der skulle være synligt af og til.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
et er sikkert en fil med eller blu-ray i 24hz som kører 60hz det hakker. Redigeret af xcardman - 27-Juli-2011 kl. 20:07 |
|||
![]() |
|||
||
Det har jeg faktisk installeret. Ligeså snart jeg skifter over i XBMC/skifter vindue ændrer den hz. :-( < ="utf-8">
Jeps - Derfor ønsker jeg nettop også at jeg på en hurtig måde var i stand til at skifte :)
Redigeret af Cartman - 27-Juli-2011 kl. 20:08 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
bruger mediaportal som front og den kan man sætte op til selv og skifte
men hvorfor kører igennem en XBMC? Redigeret af xcardman - 27-Juli-2011 kl. 20:14 |
|||
![]() |
|||
||
En XBMC ? Den fangede jeg ikke helt.
|
|||
![]() |
|||
||
du skriver dette Ligeså snart jeg skifter over i XBMC/skifter vindue ændrer den hz ved bare ikke hvad det er |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |