|
SKifter hele tiden til demoindstilling? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2011 kl. 14:08 |
Hej
![]() Min bror har købt et Samsung 46" S870, det er købt i Frankrig da han bor der, men hvad svare modellen S870 til i DK? Hvorfor skifter den efter ca. 20 min. til demoindstilling (dvs. dynamisk osv..) hver gang, vi har ændret det til fx. movie indstillingen? Ved I hvor man kan finde optimale indstillinger til dette tv?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er formentlig fordi Tv'et er indstillet i butiks-tilstand. Er det et demo-Tv fra en butik?
Det bør kunne rettes ved at fabriksnulstille Tv'et inde i skærmens menu. Næste gang Tv'et tændes kan der vælges mellem Home eller Shop.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Hej Rasmus, Det kunne se ud til at min svigermors TV har det på samme måde.
Hvordan nulstiller man TV'et? Er det i billedmenue'en "nulstil billede"?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
I menuen skulle der gerne vær et punkt der hedder fabriksindstillinger (Factory reset).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |