Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
FHol
Ny bruger
Oprettet: 10-December-2011
Status: Offline
Point: 4
|
Emne: Skiftet tv-box, men den nye boks vil ikke... Sendt: 10-December-2011 kl. 13:39 |
FastTV er min leverandør (suk) og da min tv-boks slog knuder, da den skulle holde på optagelserne, fik jeg en ny tilsendt.
Men når jeg tilslutter den nye boks skriver den: "Digital modtager ikke sat op til 195.95.181.210 - kontakt hotline". Hvorfor nu det, min gamle box kan sagtens få forbindelse igennem...
FastTV har jo altid brilleret med ringe service, så de har ikke hotline om lørdagen...hvad gør jeg? Har I prøvet noget tilsvarende?
Jeg håber at een af jer kan hjælpe mig inden mandag hvor hotline åbner igen.
|
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
|
Sendt: 10-December-2011 kl. 13:50 |
Det er IP adressen den mangler, er der ikke mulighed for at indtaste den.?
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
FHol
Ny bruger
Oprettet: 10-December-2011
Status: Offline
Point: 4
|
Sendt: 10-December-2011 kl. 14:02 |
Hold da op, du er hurtigt Nej, der er ingen indstillingsmuligheder. Den burde automatisk finde serveren i den anden ende som beskrevet i opsætningen. Har netop kigget i manualen igen og der er ikke nævnt noget med IP-opsætning. Ciscos hjemmeside afslører heller ikke noget. Det er en Cisco 5030 m. harddisk. 320GB. Har taget et billede af den omtalte "meddelelse" men kan ikke lige se at man kan inkludere det her i forummet.
|
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
|
Sendt: 10-December-2011 kl. 14:06 |
Jo der kan Uploades billeder, brug i Full Reply Editor. Så kan der Uploades (Max 250 Kb).
Redigeret af Radiomanden - 10-December-2011 kl. 14:09
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
FHol
Ny bruger
Oprettet: 10-December-2011
Status: Offline
Point: 4
|
Sendt: 10-December-2011 kl. 14:15 |
|
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
|
Sendt: 10-December-2011 kl. 14:21 |
Kontoen ikke genkendt. Det er fordi det er en anden modtager der tilsluttes, så du skal have fat i deres Kundeservice, så den kan sættes op.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
FHol
Ny bruger
Oprettet: 10-December-2011
Status: Offline
Point: 4
|
Sendt: 10-December-2011 kl. 14:23 |
OK, det sagde de jo ikke noget om i telefonen. Tak for dit hurtige svar og glædelig jul!
|
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
|
Sendt: 10-December-2011 kl. 14:27 |
Du er ikke den første der ikke kan få klar besked i en Kundeservice, det opleves tit og ofte hos alle udbydere. Har You See og de er også/kan også være tunge.
Ja, Glædelig Jul.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|