|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wc-kenno ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 15-Januar-2007 kl. 21:20 |
Jeg er flyttet i nyt hus og fik i den forbindelse elektrikeren til at lave nogle tomrør mm. midt på væggen og til 15-20 cm. fra gulvet. det var jo så meningen at jeg skulle trække et HDMI kabel fra TV til evt. HDD optager, men der kan jo ikke komme et HDMI kabel igennem det tomrør han har lavet. Der kan højst komme et halvtykt kabel igennem, men ikke et HDMI kabel med det hele. Mit spørgsmål er så: Er det muligt at skille et HDMI kabel ad i den ene ende, så man kan trække det igennem og så samle det bagefter eller skal jeg få fat i elektrikeren og få lavet røret større, hvis det er muligt....Det er et fuldmuret hus. Jeg har på fornemmelsen, at jeg er lidt på spanden.....Har jeg ret??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg tror du må se i øjenene at du er F..... et HDMI kabel har støbte stik, så de kan ikke sklilles ad. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
wc-kenno ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Svarer størrelsen på et HDMI kabel ca til et alm USB stik i den "tyndeste" ende, hvis I forstår. For jeg har lige prøvet. Og jeg kan gost få et USB stik igennem......så måske er jeg ikke så F..... alligevel???
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej wc-kenno. Hvis du har mod på at gå i gang med et HDMI kabel, ser det sådan ud.
Se mere på: B&O DIN Adapter |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |