|
Skjule sang på Tidal? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6213 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Maj-2022 kl. 15:52 |
Man kan "skjule" en sang på Spotify - så den udelades, når man hører et album
Kan man det samme på Tidal? Har Tidal gratis i 30 dage, da lyden skulle være lidt bedre Men kan ikke lige se funktionen til at skjule en sang?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke umiddelbart en funktion jeg kan finde i appen på iOS.
Man kan slette sangen fra playlisten når man har sat albummet til at køre. |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6213 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK, det kan jeg godt se på min iPhone
Men det ser ud til, at man skal gøre det hver gang?
|
|
Mikael Simpson |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, så det er en dårlig løsning.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19470 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke bare gemme det som en ny playliste? Klaus
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er nybegynder med streaming, ved ikke så meget
|
|
Mikael Simpson |
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg husker, så er bloker funktionen kun mulig når der afspilles track eller artist radio, så kommer der er et symbol på afspiller vinduet, en cirkel med en streg i, der kan man vælge om man vil blokere sang eller kunstner.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |