recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skjule subwoofer i TV-møbel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skjule subwoofer i TV-møbel?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

tak for info... Havde tænkt noget i samme dur... tror du/i det kan være bedre med en Velodyne SPL i800? grundet den er fysisk mindre?

Det handler i virkeligheden ikke så meget om hvilken subwoofer det er, som om hvilket møbel det er. Jeg har oplevet mange møbler der vibrerer kraftigt når subwooferen bare står ved siden af, så kan man forestille sig hvad der sker hvis man stiller den ind i. Men uanset hvad, så vil jeg kun anbefale det hvis det f.eks. er med nedadvendt enhed der står frit, eller en fremadvendt uden låge foran (evt. med stof foran). Bygger man møblet selv, så har man nogle helt andre muligheder mht. placering og stabillitet, end hvis du bare skærer hul i et standard-møbel.

På messen for nyligt i København var der et par skabe i værelset, hvor bagpladerne raslede så meget når vi spillede at de måtte helt ud af lokalet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu