|
Skovbos hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ser fantastisk ud nu. :D
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
|
Mange tak - er også meget glad for det som det ser ud lige nu.
|
||
![]() |
||
Jeden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
|
Kiggede lidt på dit setup. Jeg har aldrig hørt om det med fliserne før. Giver det en betragtelig forbedring i lyden? Og hvis du har sat gummidutter eller hvad du nu valgte, er der så stadig forbedring i lyden?
Jeg har selv lige lavet helt nyt "movierum" i min nyligt istandsatte kælder (endda uden at skille mig af med konen) så ingen nipsting her ![]() Men mine front og min sub står nemlig direkte på klinker, så er da interesseret i om det kunne være noget for mig med de fliser.
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Glem alt om fliser, spikes osv., køb derimod "gummifødder" beregnet til akustisk frakobling. Dette giver en tør, stram bas, større dybde/bredde i lydbilledet ( bedre perspektiv ). Dette er et forslag, findes også af andre producenter/forhandlere :
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
|
Jeg bildte mig ind der var en forskel, men tror det faktisk ikke. Jeg har ikke brugt fliser i den nye lejlighed, så ved ikke om det giver nogen forbedring pt. Movierum lyder lækkert - må jeg også ha når jeg får hus engang.
|
||
![]() |
||
Jeden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
|
Det lyder spænende. Det kunne være jeg skulle prøve det.
|
||
![]() |
||
|
Det er super!! Især når man har to små børn som vågner ved den eneste lyd. Men nu kan anlægget buldre lige så tosset det vil.
|
||
![]() |
||
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
|
Ser super godt ud. Er helt vild med din væg.
![]() Godt valg af film Mvh Aouer |
||
![]() |
||
|
Det er lavet i folie, så det klæber på væggen.
Og tak :-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |