|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kanusti ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 27-Januar-2010 kl. 12:43 |
Hej
Jeg har lige købt et TXP42G10e fra Panasonic
Det vejer ca 25kg og jeg vil selvf. gerne hænge det op på væggen.
Problemet er at den væg som er vores "tv væg" vender mod et andet rum og kun er en gisp (eller ligende) væg som er tynd og ikke har mursten eller ligende i sig.
Vi har tidligere haft et spejl på ca samme vægt hængt op inde i det andet rum med special ravpluks som skulle kunne bære vægten.
Det kunne de for så vidt også men en dag efter 2 år "faldt" de bare ud af væggen -. hvis man skal beskrive det så faldt spejlet ikke ned pga de ikke kunne bære vægten, men pga væggen "rundt om" ravpluksen "flossede op" og så faldt de ud af væggen og det faldt ned.
Så nu er jeg ekstra forsigtigt omkring at hænge det nye tv op.
Er der nogen som har erfaring / ideer til hvordan man griber det an at få noget op sikkert at hænge på en skrøbelig gips væg?
|
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Nej, det er der aldrig nogen der har spurgt om før ![]() http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67878&KW=&title=operation-p42x10y-p-gipsplade-vggen Redigeret af Totoronto - 27-Januar-2010 kl. 14:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |