recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærm går jævnligt i sort ved signal fra HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skærm går jævnligt i sort ved signal fra HTPC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skærm går jævnligt i sort ved signal fra HTPC
    Sendt: 13-November-2014 kl. 10:26
Hej,

Jeg har et setup med Samsung UE65HU7505XXE og en NUC D54250WYK
som kører win 8.1 og XBMC.

Jeg oplever jævnligt at når jeg ser PC på TV'et så går skærmen kortvarigt i sort. Det kunne godt ligne et handshake problem. F.eks. når jeg køre XBMC så står skærmen og blinker jævnligt lige indtil jeg har valgt en film og den bliver vist i TMT5. Så er billedet stabilt uden de jævnlige udfald.

Jeg mener jeg har valgt PC indgangen på fjernsynet (HDMI).

Er der nogen som kan skubbe mig i den rigtig retning så jeg kan finde en work arround på dette problem.

Redigeret af bomndk - 13-November-2014 kl. 15:07
Mvh
Bo

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 15:03
Prøv et andet og bedre kabel. Har haft et tilsvarende problem. Nyt kabel løste det.
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 18:38
Hej NicolajC

Tak for tippet. Købte nyt kabel på vej hjem og det virker som om det har løst problemet Smile
Mvh
Bo

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 19:47
Håber det varer ved så :). HDMI har været noget hit and miss for mig ifm. HTPC, surround receiver mv.

Nikolaj
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu