|
Skærm går jævnligt i sort ved signal fra HTPC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2014 kl. 10:26 |
Hej,
Jeg har et setup med Samsung UE65HU7505XXE og en NUC D54250WYK som kører win 8.1 og XBMC. Jeg oplever jævnligt at når jeg ser PC på TV'et så går skærmen kortvarigt i sort. Det kunne godt ligne et handshake problem. F.eks. når jeg køre XBMC så står skærmen og blinker jævnligt lige indtil jeg har valgt en film og den bliver vist i TMT5. Så er billedet stabilt uden de jævnlige udfald. Jeg mener jeg har valgt PC indgangen på fjernsynet (HDMI). Er der nogen som kan skubbe mig i den rigtig retning så jeg kan finde en work arround på dette problem. Redigeret af bomndk - 13-November-2014 kl. 15:07 |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv et andet og bedre kabel. Har haft et tilsvarende problem. Nyt kabel løste det.
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
Hej NicolajC
Tak for tippet. Købte nyt kabel på vej hjem og det virker som om det har løst problemet ![]() |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Håber det varer ved så :). HDMI har været noget hit and miss for mig ifm. HTPC, surround receiver mv.
Nikolaj
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |