|
Skærm med 1920x1200? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har bestemt ikke problemer med at læse tekst på zoomniveau 100% (normal). Ellers holder man bare CTRL nede og drejer på musehjul, eller trykker på + eller - for at zoome. No trouble. |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
|
Jeg trækker fint 2 skærme med et HD4000! Jeg spiller da både diablo 3 og ser hd film uden problemer ![]() Skal så også sige jeg har en mac og ved ikke om den udnytter træfterne bedre end en windøse maskine
![]() |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
INtel HD4000 er under ingen omstændigheder brugbar til seriøs 3D spillen. Så glem alt om det (og ja jeg har et radeon 5770 med 1920x1200 - jeg kan i hvert fald ikke spille D3 i nogen opløsning der nærmer sig 1920x1200 hvis jeg skal have andet end firkantede kasser at se på. (og det er stadig adskillige længder foran HD4000. MEN - Windows og Mac er ikke helt det samme at lege på. Så generaliseringer kan ikke bruges på tværs af platformene.) Hvad angår årsagen til manglende skærme med 1920x1200 så er det fordi det er en 16:10 opløsning og disse skærme bliver ikke lavet højere end 24" da "markedet" dikterer FHD (16:9 formater) så typisk har producenterne kun en enkelt eller nogle ganske ganske få modelserier i sortimentet med 16:10 - og disse er primært lavet til professionel brug, da det primært er dem der forespørger på de sidste 120pixels i højeden :) Næste skridt hedder derfor 2550x1400 eller lignende opløsninger afhængig af producent. og disse fås stadig kun som +26" (ser lige bort fra opløsningen i plader og notebooks!) MAN kan selvfølgelig vælge at sætte spilopløsningen til 1920x1200 selvom man kører en qxga+ skærmopløsning. Med 1920x1200 er der stadig så mange pixels at gøre med at det ikke ser helt tosset ud når man spiller selvom skærmen egentlig kan klare mere. |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
|
Det med HD4000 var blot ment som skæmt
![]() Har lige gennemført spillet (GTX 580) Redigeret af jake51 - 25-August-2013 kl. 17:51 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |