recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærm skaller -af  nyt fjernsyn?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skærm skaller -af nyt fjernsyn?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ilder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2009
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ilder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skærm skaller -af nyt fjernsyn?
    Sendt: 18-Marts-2012 kl. 12:15
Hej i forum.

Har et lille problem med mit Panasonic Plasma Viera 37" fra 2007. Ungerne har været i nærheden af skærmen med et eller andet vædske, og nu er skaller det matte af skærmen og efterlader et blank område med højt genskær på ca. en barnehånds størrelse :-(

Pessimist som jeg er, går jeg ud fra det ikke kan repareres? Det er så irriterende og fanger konstant mit øje, så jeg må ud og have en nyt fjernsyn. Desværre er der ikke så mange penge til det de næste par måneder, så jeg har kig på nogle af dem på tilbud i de store supermarkeder, feks Samsungs LCD 42" til omrkring 3000 kr. 

Mit spørgsmål er, vil jeg kunne se mærkbar forskel i kvalitet? Der er trods alt sket lidt de seneste par år
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 12:35
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
ilder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2009
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ilder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 15:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu