|
Skærm skaller -af nyt fjernsyn? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ilder ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2012 kl. 12:15 |
Hej i forum.
Har et lille problem med mit Panasonic Plasma Viera 37" fra 2007. Ungerne har været i nærheden af skærmen med et eller andet vædske, og nu er skaller det matte af skærmen og efterlader et blank område med højt genskær på ca. en barnehånds størrelse :-( Pessimist som jeg er, går jeg ud fra det ikke kan repareres? Det er så irriterende og fanger konstant mit øje, så jeg må ud og have en nyt fjernsyn. Desværre er der ikke så mange penge til det de næste par måneder, så jeg har kig på nogle af dem på tilbud i de store supermarkeder, feks Samsungs LCD 42" til omrkring 3000 kr. Mit spørgsmål er, vil jeg kunne se mærkbar forskel i kvalitet? Der er trods alt sket lidt de seneste par år
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der er 800 kr. mere.
Panasonics site
Redigeret af JeTex - 18-Marts-2012 kl. 12:44 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
ilder ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nogen der kan komme med en kommentar på
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |