|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() Sendt: 15-Januar-2009 kl. 21:11 |
Jeg er ikke sikker på dette er det rigtige sted at poste dette spørgsmål, men jeg prøver lige alligevel...
Jeg har hdmi indgang på min computer. Jeg har så sat min popcorn Hour til denne indgang i håb om at jeg kan få billedet frem på computer skærmen, men jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan jeg gør? Jeg ved det må være noget med grafikkort eller sådan noget, men ved ike hvad jeg skal gøre og hvor? Nogen kloge hoveder, som kan hjælpe mig lidt med det her? Jeg tror mit grafikkort er et geforce 9600 gt Tjek selv dette billede http://www.myupload.dk/showfile/142441151bb.bmp |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som jeg ved det med den maskine, så kan man læse HDDen som en extern enhed, så hvorfor gør du ikke det.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
rumlepraasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
fordi det ikke er det jeg vil.
Jeg er godt klar over man kan det og jeg gør det også sådan. Jeg vil bare gerne finde ud af hvordan jeg gør det her... |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det kort har ikke nogen HDMI indgang. Kun udgange. Så du kan altså ikke få et signal fra en ekstern enhed ind i pc'en.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
kirneh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Jeg forstår ikke helt.
Du vil ikke have billedet på din computerskærm, men direkte ind i computeren ? |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Han vil have det signal som boksen sender ud på hdmi-kabelet vist på sin pc-skær. Dette kræver at hans pc eller selve skærmen har en HDMI- INDGANG. Et normalt skærmkort har kun udgange.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |