|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
![]() Sendt: 16-Juli-2009 kl. 15:00 |
Hej ! Hvilke producenter levere skærme, monitor (min 60") u/tuner ? Hvad koster de og hvor kan de købes (DK) Bond Redigeret af bbond - 16-Juli-2009 kl. 15:08 |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Panasonic, og... ikke rigtigt andre der er særligt interessante hvis det er til hjemme-brug. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Sådanne paneler koster også væsentligt mere end hvis de var til TV brug, paneler uden tuner er fremstillet til hårde miliøer hvor de f.eks skal vise det samme billede i lang tid og køre 24/7/365. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Altså så er der jo Pioneer KRP-600A. Hvor panelet i sig selv i princippet er en monitor. Der medfølger dog en tuner i en særksilt boks. De er ved at udgå, men Sparshop får nogle få stykker i denne måde. Herligheden koster små 35000 kr. http://www.sparshop.dk/lcd_plasma_tv/pioneer/pioneer_krp600a _1211_da.html
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
![]() |
Tak for svar ! Ja, det er til hjemme brug.... Pioneer er jeg godt bekendt med.... men havde håbet på flere aktører, også i et noget større format.....hvilket da findes !? - men ikke uden tuner ? Nå, men det jeg reelt fisker efter, er vel at slippe for en projektor Kort sagt: hvad skal man købe/vælge hvis man vil over 60" ? P.S. jeg ved godt at jeg, samtidig, spurgte til prisen, hvilket jo selvfølgelig ikke er uvæsentlig, men det var mere interessant at få noge reelle bud vedr. emnet... Bond
|
|
![]() |
|
![]() |
Redigeret af bbond - 16-Juli-2009 kl. 20:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |