|
Skræmme duer væk fra altan med stød - hvordan? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skræmmeugler må være mest fornuftige løsning
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med sådan en skræmmeugle,får man så ikke bare et lydproblem..fordi alle skader,krager,solsorte etc..vil sidde og skræppe op med advarselsskrig?
Det gør de jo hvis de får øje på en rigtig ugle.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad sker der for folk herinde - dyreplageri af værste skuffe...
Det har intet med dyreværn at gøre, når man overtræder lovgivninger med henblik på at skade dyr. Brug skræmmemidler eller duepigge, men at lave ulovlige el-installationer eller sætte kreatur hegn er da galt. Dem som skyder på fuglene er i samme kategori som psykopater der piner katte. Man kunne benytte en vand pistol eller hvis man ønsker en lidt mere fancy løsning, spænde to ledere ud og koble den til en insekt ketsjer. Jeg havde selv en due som 3 gange vadede ind af min åbne dør til antanen og satte sig til at sove på armlænet til min sovesofa, imens jeg sov. Det var lidt svært at undgå når det er så varmt at man er nødt til at sove med åben dør. Men den fattede til sidst med lidt vandpistol at den skulle smutte. Den var ligeglad med at jeg var i rummet. Jeg er helt med på at nogle ikke kan lide fugle eller har fuglefobi, hvilket er meget normalt. Men det er stadig levende væsener og de ret intelligente.
Redigeret af Cyberguyen - 15-Juli-2019 kl. 00:10 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og jeg holder med glæde liv i dem og andre dejlige fugle hele vinteren. Faktisk er et par af mine due-venner ret tamme Kommer og banker på mit vindue, når de synes at jeg har været for langsom med at fylde op i fodre huset. Fuglene giver min familie nogle skønne oplevelser hele året.
Ja, man må sige at folk er meget forskellige.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Duerne er et problem hvis de overskrider hele udestedet hvor man skal sidde.
Havde problemet på terrassen men havestole og bord, men en drage Høgh har skræmt dem væk så vi kan nyde udelivet uden en times rengøring hver dag
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For mig er det nu et større problem, at alle de meget miljøbevidste unge dagligt smider al mulig ragelse ind over min hæk på vej til og fra skolen.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skyd ungerne med en softgun. Så er alt godt :-)
|
||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil hellere høre om du fik købt det GZ2000?
|
||
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har samme problem, da min hæk også er ved en skolevej Jeg ved godt at man bare lyder som en sur gammel mand - men for 30 år siden gjorde man sq ikke den slags. I dag kan man opleve de unges fingre på mystisk vis og meget behændigt tabe folien fra smøgpakken på jorden, selvom de står ved siden af skraldespanden.
Redigeret af Cyberguyen - 15-Juli-2019 kl. 16:29 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
og ikke for at forglemme unge som gamle der smider stumpen af smøgen på gader og fortorve. tag et kig omkring fast food restauranterne der ligner en svinesti med affald fra urgere og sodand bægre, noget er der gået galt i opdragelsen hjemmefra Japan kunne man lære noget af :
Redigeret af jetdirect - 15-Juli-2019 kl. 16:43 |
||
Bellows30
Ny bruger Oprettet: 04-Juli-2020 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mankunne måske godt komme i klemme med nogen af de forslag der er her inde men jeg elsker tanke gangen
|
||
It supporter: web administrator udvikler https://maishudpleje.dk
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |