recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skræmmende dårlig support hos Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkræmmende dårlig support hos Samsung

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Emne: Skræmmende dårlig support hos Samsung
    Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 00:16
Nu har Samsung support, jo aldrig været kendt for deres helt store ekspertise, når folk henvender sig. Men til forskel fra andre firmaer så har de en support, som man kan ringe til.
Dette gjorde jeg så i dag, da jeg var usikker på, om jeg kunne genbruge mit Samsung slim vægbeslag, som jeg benyttede på min gl. PS50B850. Min nye skærm som jeg har bestilt, men som ikke er kommet endnu, er en PS51D8005. Iflg. Samsung's hjemmeside, hedder dens vægbeslag noget andet i dag, end det gl. Så jeg tænkte, at det må deres support hurtigt lige kunne fortalle, om det kan genbruges.
I telefonen får man at vide, at Samsung har ansat mange nye medarbejder. Og at de er under oplæring - tja...hende som jeg snakkede med, hun var slet ikke noget til det punkt der hedder oplæring. Hun var total BLANK - udover sit gebrokken dansk, havde hun også svært ved at forstår hvad jeg sagde, hvilket gjorde jeg måtte gentage mit spørgsmål 5 gange. hvorefter hun skulle spørge en kollega - og da hun kom tilbage, var svaret total ubrugeligt - hun havde tydeligvis stadige ikke forstået spørgsmålet. Bl.a. under hendes spørgen, der fortalte jeg tydeligt hvilken modeller det handlede om,  men jeg kunne klart fornemme, at hun aldrig havde hørt om de 2 skærme, eller ej hellere de vægbeslag som de sælger.
Til slut må jeg sige, jeg fatter ikke at man kan sætte folk på telefonen, for at yde support, når de slet ikke er oplært eller klar til det. Jeg er selv ansat i et firma, hvor vi har rigtig mange folk i vores kundeservice. Og nye medarbejder kommer slet ikke på telefonen, før de er grundigt oplært.

Redigeret af kskruger - 21-Oktober-2011 kl. 00:20
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu