Nu har Samsung support, jo aldrig været kendt for deres helt store ekspertise, når folk henvender sig. Men til forskel fra andre firmaer så har de en support, som man kan ringe til. Dette gjorde jeg så i dag, da jeg var usikker på, om jeg kunne genbruge mit Samsung slim vægbeslag, som jeg benyttede på min gl. PS50B850. Min nye skærm som jeg har bestilt, men som ikke er kommet endnu, er en PS51D8005. Iflg. Samsung's hjemmeside, hedder dens vægbeslag noget andet i dag, end det gl. Så jeg tænkte, at det må deres support hurtigt lige kunne fortalle, om det kan genbruges. I telefonen får man at vide, at Samsung har ansat mange nye medarbejder. Og at de er under oplæring - tja...hende som jeg snakkede med, hun var slet ikke noget til det punkt der hedder oplæring. Hun var total BLANK - udover sit gebrokken dansk, havde hun også svært ved at forstår hvad jeg sagde, hvilket gjorde jeg måtte gentage mit spørgsmål 5 gange. hvorefter hun skulle spørge en kollega - og da hun kom tilbage, var svaret total ubrugeligt - hun havde tydeligvis stadige ikke forstået spørgsmålet. Bl.a. under hendes spørgen, der fortalte jeg tydeligt hvilken modeller det handlede om, men jeg kunne klart fornemme, at hun aldrig havde hørt om de 2 skærme, eller ej hellere de vægbeslag som de sælger. Til slut må jeg sige, jeg fatter ikke at man kan sætte folk på telefonen, for at yde support, når de slet ikke er oplært eller klar til det. Jeg er selv ansat i et firma, hvor vi har rigtig mange folk i vores kundeservice. Og nye medarbejder kommer slet ikke på telefonen, før de er grundigt oplært.
Redigeret af kskruger - 21-Oktober-2011 kl. 00:20
|