|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Intel er dit grafikkort....Det er grafikkortet der sender billedet og det du skal indstille....Ikke Hauppaugekortet(som er en tvtuner).....Hauppauge har ALDRIG lavet noget grafikkort.... De har dog lavet en TV tuner med tvout(pvr-350).....Da ruderkonge var knægt... Redigeret af Patriarken - 19-Marts-2009 kl. 20:47 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Upsv- jeg læser frygtelig hurtigt... Mvh. |
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() |
Ja og jeg beklager at jeg ikke havde helt fat i det - det er det med det langhårede. Nu skal jeg på ferie, og når jeg er retur, så må jeg igang med at kikke på den gamle maskine hvilke oplysninger der ligger med hensyn til grafikkort, men jeg tror at det er et der er sat på bundprintet - har i hvertfald ikke kunne finde en driver blandt de cd'er jeg har fra maskinen. Igen tak for forsøget på at hjælpe mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |