recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærmopløsning i Vista MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkærmopløsning i Vista MCE

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af enand enand skrev:

Jeg har ingen viden om dit grafikkort, men er du sikker på at Vistainstallationen ikke er rendt med dig? Jeg ville afgjort geninstallere driveren til kortet, indtil Vista genkender det som Haupaug ( eller hvad det er det hedder). Og så skal du altså sende i 50Hz til TV'et.

Mvh.

Intel er dit grafikkort....Det er grafikkortet der sender billedet og det du skal indstille....Ikke Hauppaugekortet(som er en tvtuner).....Hauppauge har ALDRIG lavet noget grafikkort....

De har dog lavet en TV tuner med tvout(pvr-350).....Da ruderkonge var knægt...

Redigeret af Patriarken - 19-Marts-2009 kl. 20:47
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2006
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 23:04

Upsv- jeg læser frygtelig hurtigt...

Mvh.

Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2009 kl. 07:51

Ja og jeg beklager at jeg ikke havde helt fat i det - det er det med det langhårede.

Nu skal jeg på ferie, og når jeg er retur, så må jeg igang med  at kikke på den gamle maskine hvilke oplysninger der ligger med hensyn til grafikkort, men jeg tror at det er et der er sat på bundprintet - har i hvertfald ikke kunne finde en driver blandt de cd'er jeg har fra maskinen.

Igen tak for forsøget på at hjælpe mig.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu