|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
AL78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 15-Juli-2008 kl. 09:31 |
|
Hej alle sammen. Et, måske, dumt spørgsmål.... Har altid kørt en opløsning på 1440*900 (er jeg næsten sikker på det hedder), men efter at være kommet hjem fra ferie er den tilbage i 1360*768. (Og nej, jeg har ikke drukket) Nu er problemet at jeg ikke kan få den tilbage igen. Har prøvet at fjerne markeringen under avanceret i skærm menuen med "anbefalede opløsninger" men lige den opløsning dukker ikke op..... Kører Vista. Håber på hjælp fra et af Jer kloge hoveder... Med venlig hilsen Michael Redigeret af AL78 - 15-Juli-2008 kl. 10:37 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Grafikkort? Skærmens fysiske opløsning? |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har et GeForce 8600 GT og en 19" WS Fujitsu skærm. Er det fyldestgørende nok? Da jeg tændte computeren her til morgen begyndte Vista straks at opdatere et eller andet. Kan det være der, ar det gik galt? Michael Redigeret af AL78 - 15-Juli-2008 kl. 11:06 |
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Måske, prøv at hente nyeste driver fra www.nvidia.com Kun den ene skærm tilsluttet? |
||
![]() |
||
![]() |
|
[/QUOTE] Måske, prøv at hente nyeste driver fra www.nvidia.com Kun den ene skærm tilsluttet? [/QUOTE] Så virker det sgu!!!! Men det virker og mange tak for hjælpen |
||
![]() |
||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Nyeste driver fra Windows Update er ikke det samme som nyeste driver fra Nvidia...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |