|
Skruer til Panasonic TX-55CXC725 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2016 kl. 18:38 |
Hej ! Har lige pakket mit nye Panasonic TX-55CXC725 ud. ![]() Det er meningen det skal hænge på den Ahlman TV stand som mit gamle G20 hang på, men de gamle monteringsskruer/bolte passer ikke til det nye TV, de er for store ! ![]() Er der nogen der ved hvor man kan få fat i sådan nogle monteringsskruer/bolte der passer til TX-55CXC725 og hvilken størrelse de har ? Har ringet til Elgiganten, de siger jeg må spørge i en af deres butikker. M.v.h. Poul Agerbek |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Side 21 siger M6, den del der stikker igennem beslag og går ind i TV skal være 10 og 16 mm. Så du må selv måle tykkelse af beslag. ![]() Du kan sikkert finde den type i byggemarked. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej JørgenT ![]() Tak for dit svar. Kiggede faktisk i den medfølgende manual, men overså at det jo står på næstsidste side (21 som du skriver), så det var godt du kunne lede mig på rette vej ![]() Det er så M6 jeg skal bruge, de gamle fra G20'eren hedder så M8, har jeg fundet ud af. M.v.h. Poul |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |