recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skruer til vægbeslag lcd skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketskruer til vægbeslag lcd skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Emne: skruer til vægbeslag lcd skærm
    Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:13

hej,

jeg har købt et vægbeslag i Daells....men i monteringsvejledningen henviser der til at skruerne til hullerne på bagsiden af tv'et skal skaffes via TV producenten......

Det er et Philips 26" PF3320...hverken Merlin hvor jeg har købt tv'et eller philips support ka' hjælpe....

Ka i ?...hvor finder jeg de rigtige skruer ??

Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2006 kl. 15:14
Lidt for ringe at Philips support ikke kan hjælpe. Har du kigget i de papirer der fulgte med om der skulle stå et eller andet om skruestørrelsen? Størrelsen er diameteren af skruen i mm. Du kunne evt måle diameteren af skruehullerne, og så gå ned i det lokale byggemarked og købe nogle skruer med tilsvarende størrelse. Hvis dem de har er for lange, kan de altid kortes af med en lille nedstryger, og en fil. Sæt en møtrik på skruen inden du skærer den over. Hvis der er en lille grat i snittet, vil det som regel blive rettet op når du skruer møtrikken af efter den er skåret over.
Held og lykke
_________
Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu