recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skuffende lyd fra beolab 8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skuffende lyd fra beolab 8000

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 16:39
Jeg har både Beolab 8000 og Beolab 4000 i mit set-up.

Beolab 8000 er nu den bedste i min optik, ganske velspillende. De kræver dog en subwoofer Smile
Så et eller andet må næsten have været galt for dig.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 17:03
Hvorfor ikke sammenligne dine højttalere med ens tilsluttet udstyr, og under samme betingelser ( lytterum )? Alt andet er i min optik tåbeligt, og phv ( pisse hamrende værdiløst ).
Hvis de testede BL8000 højttalere har fået et signal fra en hovedtelefon udgang, har de jo næsten intet at gøre godt med. Det er meget begrænset, hvad der kommer af output fra en hovedtelefon udgang.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2013
Sted: Danmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 17:49
Okay. Jeg kan se at jeg bliver nødt til at have en sub til dem. Ellers skal jeg have fat i et par bl9. Men kan en af jer ikke svare på hvordan man kan se/høre/mærke om de er i stykker? :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu