|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
AVG Free kan dårligt anbefales ifølge Spywarefri.
Der er stor forskel på AVG Free og AVG købeversion. AVG klarer sig ret godt i tests, men det er købeversionen med mindre, der står andet. Læs evt. Spywarefris artikel om misinformation. |
|
![]() |
|
Looklight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Jeg bruger Eset Nod32 på alle min PC'er, og har aldrig haft nøgen problemer. Men man skal også passe på hvor man surfer og hvad man åbner på sin pc, husk altid at tag backup på vigtig filer og evt. et disk image af sine system drive. Der bruger jeg O&O DiskImage, så hvis uheldet er kommer, så læsser man imagen over på et ren formateret HDD og wuptti kører pc'en igen.
Redigeret af Looklight - 20-Maj-2009 kl. 02:22 |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
avast antivirus det virker bare.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Er gratis udgaven af Avast god nok ? Har kørt med den et stykke tid, men kommer i tvivl nu hvor jeg læser om forskellen på gratis og købe AVG.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Det er bedre at forebygge ved at forhindre at virus nemt kan inficere maskinen, frem for at prøve at holde virus fra døren med et antivirus program, som er symptom behandling.
Jeg anbefaler selvfølgelig ikke at man skal køre uden antivirus, men man skal selvfølgelig ikke stole på det. Det er lidt ligesom at have en bil med airbag, man skal stadig passe på i trafikken, selvom man beskytter sig. Antivirus er sidste chance for at forhindre en virus, oplysning og beskyttelse imod automatisering er vejen frem. |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Spywarefri mener, at Avast er det bedste gratis antivirusprogram.. Men de bedste gratisprogrammer kan ikke konkurrere med de bedste købeprogrammmer. Du kan læse meget mere om det på Spywarefri. Hvis man vil slippe nemt om ved det, kan man købe en sikkerhedspakke, som har antivirus, antispyware og andre ting. Redigeret af jeje - 20-Maj-2009 kl. 10:22 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg glemte en vigtig ting: Ved mange programmer bør man checke bedømmelsen en gang imellem, fx en gang om året. For måske 2-3 år siden havde AVG Free en god bedømmelse hos Spywarefri, men det har så ændret sig siden.
|
|
![]() |
|
Threepwood ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Jeg droppede AVG Free da de nåede version 8, som jeg synes sløvede min maskine mærkbart. Da jeg så installerede Avast, var det næsten som at få en helt ny pc. Jeg laver ofte backup af min pc, så jeg tillader mig at vægte hastighed lige så højt som sikkerhed.
|
|
![]() |
|
Fusser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Bruger F-secure fra Yousee Har brugt det siden aug 2003 uden problemer; havde dog problem med "I love You" virus, kan ikke huske om det var før eller efter aug 2003, Hvis det var før, var det ikke F-secure, jeg brugte. men det koster 25,- Mdr.
Fusser |
|
jk
SONY KDL46W4500 DENON AVR-1908 BOSE Acoustimass 10 JVC DR-MH30S YOUSEE Samsung HDD Boks |
|
![]() |
|
AndersHP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Tak for de mange gode svar..
![]() Tror jeg prøver Avast, og dropper AVG igen.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |