recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skæv ramme på LG GX 65 tv - har nogen prøvet det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skæv ramme på LG GX 65 tv - har nogen prøvet det?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skæv ramme på LG GX 65 tv - har nogen prøvet det?
    Sendt: 29-December-2020 kl. 13:32
jeg har netop købt et LG GX 65 tv som er skabt med sit eget vægbeslag.

Har netop pakket det ud og sat op men kan nu pludselig se at rammen/skærmen er skæv?
Er der nogen af jer som har prøvet det eller hørt om det?

Er jo ret træls da netop denne model slår sig op at ligge pænt ind til ens væg (forudsat ens væg er i vatter som min er). Men ligegyldig hvad model man køber fra LG syntes jeg at en OLED skærm skal være lige og ikke skæv.


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2020 kl. 13:36
Det der er en fejl. Det skal byttes hurtiigst muligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2020 kl. 13:48
byt
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2020 kl. 14:50
Aldrig set før, byt til nyt. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2020 kl. 15:05
Det er da helt galt, ser ud som at TV´et har fået et tryk.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2020 kl. 18:01
Vi har tidligere modtaget et testeksemplar af en E-serie fra LG, som havde et lignende knæk. Ikke så markant som på dit, men samme sted. OLED TV erskrøbelige, når de bliver så tynde. Det skulle ikke påvirke skærmen, men det er da afgjort en bytter.
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 08:03
Har også et GX 65 og det er fuldstændig lige, så enig med alle de andre - det er en bytter.
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 10:23
" Ah, men men jeg tog da lige fat, da jeg monterede det på væggen ALENE "


Spøg til side. Det er en bytter.
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 10:49
nej vi var faktisk 3 om at montere det for netop at gøre det mest rigtig (er mit 3 Oled skærm så ved godt man skal passe på). Men det er først noget man ser når det er pakket ud og st op af den lige væg. Overveje slet ikke at det var skæv da jeg pakkede det ud. Er sku godt træt af det...

Afventer en tilbagemelding fra Elgiganten 


Redigeret af khansen - 30-December-2020 kl. 10:51
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Vi har tidligere modtaget et testeksemplar af en E-serie fra LG, som havde et lignende knæk. Ikke så markant som på dit, men samme sted. OLED TV erskrøbelige, når de bliver så tynde. Det skulle ikke påvirke skærmen, men det er da afgjort en bytter.
De LG OLED E6 65" jeg har set, inkl. mit eget om i øvrigt fik nyt panel pga af samme. Er ikke et knæk som vist på billedet, E6 buer blødt lidt som som en C6 men helt klart i noget mindre omfang.

Bemærk at en C6'eren er født som buet.

Et nyt panel løste dog ikke den bløde bue på min E6, men det retter sig når det det har været tændt i en halv times tid og er så er det helt plan. 

Tekniker og jeg vred faktisk en hel del i panelet før det blev skiftede, det er ret vildt hvor meget det kan vrides og bøjes uden det tager skade. 

LG mener faktisk ikke at det er en fejl at en E6 buer lidt når det er koldt.

Syns mere at billede her viser at den GX 65" har fået en skade i form af et tryk og det er en DOA!


Redigeret af Potter - 30-December-2020 kl. 12:52
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 17:51
Retur, omgående.
Til top
khansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 12:37
Så har jeg endelig fået svar fra Elgiganten - tvet bliver ombyttet om 1,5 uge så det er jo dejligt :) 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu