recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skævt billde på optoma hd200x
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skævt billde på optoma hd200x

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lethvig Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-December-2012
Sted: Sisimiut
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lethvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: skævt billde på optoma hd200x
    Sendt: 07-December-2012 kl. 19:10
Hejsa
Har flyttet min projektor fra at have den stående på bordet til at have den hængende på loftet. Altså vendt om..
da den stod på bordet var der en smulle skævhed i billedet som jeg ikke rigtig lagde mærke til da mit lærred skjulte den skævhed der var øverst i billedet. Nu hvor jeg har hængt den op i luftet så er skævheden rykket til den nederste del, og nu kan det virkelig mærkes da jeg ikke kan skjule det med mit lærred så teksten fra f.eks. tv2 er nu som om den kører op af en bakke fra venste til højre. Målte så lærrets sider og det er 100 cm i den venstre side og 95 cm i den højre del.
Jeg har rettet projektoren til så mange gange at jeg er 110 pct sikker på at den hænger lige.. Der er ikke noget problem i topen af billedet det er lige..

Nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre???

Lars

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu