|
skævt billde på optoma hd200x |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lethvig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2012 Sted: Sisimiut Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2012 kl. 19:10 |
Hejsa
Har flyttet min projektor fra at have den stående på bordet til at have den hængende på loftet. Altså vendt om.. da den stod på bordet var der en smulle skævhed i billedet som jeg ikke rigtig lagde mærke til da mit lærred skjulte den skævhed der var øverst i billedet. Nu hvor jeg har hængt den op i luftet så er skævheden rykket til den nederste del, og nu kan det virkelig mærkes da jeg ikke kan skjule det med mit lærred så teksten fra f.eks. tv2 er nu som om den kører op af en bakke fra venste til højre. Målte så lærrets sider og det er 100 cm i den venstre side og 95 cm i den højre del. Jeg har rettet projektoren til så mange gange at jeg er 110 pct sikker på at den hænger lige.. Der er ikke noget problem i topen af billedet det er lige.. Nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre??? Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |