|
SKY "skælder mig ud"! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2012 kl. 07:41 |
Hej.
Jeg har et premium abonnement hos SKY Fm. Jeg modtager jævnligt "auto generede mails", som påpeger at "flere forbindelser" bruger min sky konto, og at dette ikke er tilladt. Jeg bruger SKY fra min Sonos, og betjening sker via Sonos APP enten på min smartphone eller min tablet. Jeg formoder at det er dette der gør at SKY's systemer "ser flere brugere af min konto"? Jeg har hidtil slukket min router når jeg ikke er hjemme, samt om natten. Bidrager det til ovenstående problem? Skal jeg: ALTID have min router tændt? Vælge at bruge enten min smartphone eller min tablet som fjernbetjening, og så ALDRIG skifte imellem disse? JH
|
|
![]() |
|
Barzog ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Idet du slukker din router kan det være at du får tildelt en ny ip hver morgen, og det ser sky som om at du kobler op fra forskellige steder - eller at du er "forskellige brugere".
De burde jo checke på om der er flere forskellige ip adresser koblet på samtidig i stedet, men ja... Hvis du lader din router være tændt vil den "holde" ip'en - alternativt kan du måske købe dig til en fast ip hos din udbyder |
|
Onkyo TX-NR808, Samsung M86-46, B&W 685, HTM61, Dune HD Smart, Ps3, osv.
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
JH, du kan jo evt. starte med at tjekke, om du får tildelt en ny offentlig ip, hver gang du starter routeren.
Nemmeste metode er nok at gå ind på www.myip.dk en gang i mellem og se, om adressen ændrer sig. |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
At du evt. skulle få tildelt en anden ip er ikke dit problem... sådan virker internettet for de fleste.
Skyfm har et problem (hvis du altså ikke deler din konto med andre)
Redigeret af Notfast - 14-Juli-2012 kl. 21:04 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Tror jeg ville starte med, at sende en mail til SKY, du er næppe den første som har oplevet dette.
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Ja, men hvis Sky af en eller anden grund tror, at deres kunder sidder på en fast ip, vil de måske tolke en skiftende ip som om, der er flere brugere. Der er jo ingen, der ved, om Sky har tænkt sig om, vel? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Det er de færresten som har en fast IP.
Desuden er der jo mange bolignet hvor mange surfer fra samme ip adresse. Det må være fordi du er logget ind på samme konto med flere forskellige enheder at de har et problem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |