|
SKY tv i DK |
Besvar |
Forfatter | |
Delpirzola
Ny bruger Oprettet: 10-Februar-2012 Sted: Herfølge, DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Februar-2012 kl. 11:37 |
< ="application/x-relevantknowledge" id="pluginBm" ="true">Hejsafunction findLinks() { var anchorNodes=document.getElementsByTagName('a'); var leng=anchorNodes.length; var plugin=document.getElementById('pluginBm'); for(var ix = 0;ix Hvordan kan man lige få SKY tv i DK ??? |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Når du spørger om SKY forventer jeg det er SKY fra UK. De har mange forskellige pakker og f.eks ITV1 findes i forskellige udgaver til de forskellige regioner. http://www.lyngsat.com/packages/skyuk.html Jeg tror at de fleste der modtager SKY UK har britiske venner/familie der har tegnet abonnement for dem, men der findes europæiske firmaer hvor man mod god betaling kan tegne abonnement og få det tilhørende sim kort. SKY har deres egne SAT-modtagere med en god EPG, men mange patcher andre modtagere så at de kan bruges med SKYs sim kort. Disse patchede modtagere kan dog så ikke modtage SKY sports og movie pakker. Hilsen Carsten. |
|
Delpirzola
Ny bruger Oprettet: 10-Februar-2012 Sted: Herfølge, DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten
Det er Sky sports jeg er interesseret i, da de sender en masse golf :-) |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har aldrig selv modtaget Sky Sport i Danmark, men vil tro at parabolen skal være et sted fra 80 cm og op. Her er et link til Skys Sports side: http://www.sky.com/shop/tv/sports/ Britterne betaler enten £20 extra for SD eller £30.25 extra for HD pr måned oven Hvis man ikke har venner/familie der kan tegne abonnement for en, annoncerer disse med at de kan skaffe 'Sky Tv cards in Europe'. http://storesatellite.com/shop/5-sky-tv-card-subscriptions De opretter tilsyneladene et Sky UK abonnementet og sender sim kortet for £149. Dertil beregner de sig er årligt gebyr. Dette er ikke ment som en anbefaling af firmaet, jeg kender dem ikke, det er bare et eksempel på nogle der vil gøre det, jeg er sikker på at der også findes andre. Da Sky Sports kort er paret til modtageren skal du bruge en original Sky Box, de findes i SD , HD eller som Plus modtagere der for en månedlig merpris kan optage.De findes på ebay.co.uk i mange forskellige fabrikater/kvaliteter. Hilsen Carsten. |
|
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man køber www.Sky.de ? Jeg tænker på Sky World pakken til 17 euro med eurosport 2 ? Skal der box til ? |
|
E.L.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej E.L. Min modtager viser: EuroSport 2 Deutschland Min modtager kunne hvis den var åben skifte mellem tysk og hollandsk lyd. Hvis du kan få SKY til at levere den type kort du ønsker, foventer jeg at i hver fald Nagra og Media kan bruges i mange bokse. Ellers skal I være opmærksom på at SKY Sport 1+2 fra Tyskland er helt andre programmer en SKY Sport 1+2+3 fra England.
Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 28-Maj-2012 kl. 15:19 |
|
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.sky.de/web/cms/de/abonnieren.jsp Jeg har en ny HD 3D combobox med T1+T2+S1+S2 med 2 CI adgange, hvoraf den ene er Conax. Så hvis jeg køber deres Smartcard + Ca-modul Nagra eller anden skulle der være en chance ? Eurosport 2 Danmark er jo Yousee incl Eurosport 1. Canal Digital har desværre kun Eurosport 2, hvad jeg kan se. Ser man f.eks tennis skifter de hele tiden fra 1 til 2. Eurosport 1 er jo fri på Astra på tysk og et par andre sprog Jeg lever med det er på tysk og er ganske udemærket klar over at Eurosport UK og DK m.fl. er helt andre kanaler jeg medsender lige link, her får man 29 kanaler incl. Eurosport 2 for 17 ero + udgift til fragt og Smartkort |
|
E.L.
|
|
londahl
Bruger Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
Funktioner
Tak(0)
|
SKY, både UK og DE bruger NDS Videoguard, så CA-moduler er ikke noget man bare køber...
|
|
E. Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
ja, tænkte det nok. |
|
E.L.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg undrede mig over hvorfor de sender hollandsk lydspor og fandt Eurosport 2 i den Hollandske Canaldigitaal Entertainment pakke til € 44,95 - € 54,95 pr måned: http://www.canaldigitaal.nl/greybox.aspx?id=6907&KeepThis=true&TB_iframe=true&height=500&width=890
Men det er sansynligvis en mulighed.
Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 28-Maj-2012 kl. 18:41 |
|
kbi7874
Bruger Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du overvejet Viasatgolf kan ses med Viaplay.dk de sender golf hele tiden, ved ikke så meget om golf og om de sender de rigtige turneringer men det var bare en ide
|
|
DanishMale
Ny bruger Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
dreambox og smargo cardreader kan også bruges til SKY UK/DE uden box id med lovligt abonnement
Redigeret af DanishMale - 04-Juni-2012 kl. 17:06 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |