recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skygger på px70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketskygger på px70

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Renemo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Det var lidt svært at læse , så her kommer det igen:

Fordelen er - foruden bedre billedkvalitet - at man (vist nok stadig?) kan spare penge ved at abonnemre på mellempakken af så få fuld pakke ved brug af selectoren!

Ang. det med at spare penge ved at abonnemere på mellempakken og så stadig have adgang til kanalerne som ligger i fuldpakken, synes jeg lyder interessant... Er det noget du selv har haft erfaringer med..? 

René
Panasonic TH-42PX70 - Panasonic DMR-EH57 - YouSee HD boks (Samsung SMT-H3126 PVR) - Xbox 360 - PS3 Slim 120 GB - Logitech Z-5500
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Renemo Renemo skrev:

Fordelen er - foruden bedre billedkvalitet - at man (vist nok stadig?) kan spare penge ved at abonnemre på mellempakken af så få fuld pakke ved brug af selectoren!

Ang. det med at spare penge ved at abonnemere på mellempakken og så stadig have adgang til kanalerne som ligger i fuldpakken, synes jeg lyder interessant... Er det noget du selv har haft erfaringer med..? 

Ja det kan man i høj grad sige; jeg kører selv med mellempakken og får fuld pakke via selcetor. MEN check lige om folk ved om dette stadig er muligt, evt. ved at starte en tråd herinde!

Til top
Renemo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 14:26

Oprindeligt skrevet af Renemo Renemo skrev:

Ja det kan man i høj grad sige; jeg kører selv med mellempakken og får fuld pakke via selcetor. MEN check lige om folk ved om dette stadig er muligt, evt. ved at starte en tråd herinde!

Jaa, det tror jeg lige jeg vil prøve... Det kunne da ellers være lækkert, hvis man lige kunne spare nogle penge der

René
Panasonic TH-42PX70 - Panasonic DMR-EH57 - YouSee HD boks (Samsung SMT-H3126 PVR) - Xbox 360 - PS3 Slim 120 GB - Logitech Z-5500
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu